צרפתקורסיקה

בסטיה – מידע כללי מעניין ומקומות פופולאריים לטיול בעיר

היא נחשבת לאחת מערי הנמל הכי מתויירות באי קורסיקה ולא בכדי, הבאנו לכם מידע חשוב על בסטיה שכדאי לכם לדעת לפני שאתם קופצים לשמה בטיול שלכם.

בסטיה צרפת

 בסטיה (Bastia)  עיר נמל הממוקמת בצפון מזרח האי   בקצה הצפוני של הכביש הראשי 193 N, מהעיר ישנה תצפית מזרחה לאי האיטלקי אלבה, אי זה הינו בעל חשיבות היסטורית, לכאן הוגלה נפוליון בונפרטה.

זו עיר די גדולה עם שירותי תיירות טובים , לשון היבשה הנקראת: קאפ-קורסה ( Cap Corse), עולה צפונה מהעיר מהווה מוקד משיכה לתיירים ונופשים.

השטח הררי ברובו עם פסגות המתנשאות לגבהים של  למעלה מ 1000 מטר ועד 1,305 מטר,  מפרצים נסתרים וכפרי קטנים, מקום מצוין לטיולים והתבודדות.

לאורך לשון היבשה נמתח  כביש 80 D המתפתל לאורך החוף,

איפה מטיילים בעיר ?

יש מטיילים היוצאים ליום טיול ברכב לסיבוב לאורכו של הכביש במסלול מעגלי היוצא מהעיר בסטיה (Bastia) וחוזר אליה בכביש 81 D, לאורך המסלול נקודות תצפית מרשימות, מפרצים נסתרים ומבודדים, אלה מקומות מצוינים למנוחה, ארוחה קלה וספיגת האווירה והשלווה.

הכביש העובר לאורך החוף המערבי מפותל ומהווה כביש נוף מרשים מאוד, ניתן לעצור בין הכפרים הפזורים לאורכו, ישנם כפרים המציעים לתייר מקומות לינה ומסעדות במחירים זולים מאשר בעיר הגדולה, ישנם מספר

כפרים מומלצים וביניהם:

הכפר קנטורי פורט (Centuri Port) הנמצא בצפון מערב הלשון, הכפר נונזה (Nonza) ממוקם בדרום מערב הלשון על כביש80 D, ליד הכפר מפרצונים נסתרים, וחופים מומלצים. בעיר עצמה אין יותר מדי אטרקציות, יש מצודה גנואזית שנבנתה במאה ה 15 מהמצודה ישנה תצפית מרשימה המדגישה את חשיבות המצודה בשמירה על העיר.

בנוסף לשוהים בעיר מומלץ להסתובב מעט בין סמטאות העיר וכיכר סנט ניקולס וליהנות מהשלווה והאווירה.

מלונות ולינה בבסטיה

מדובר על אזור פופלרי בקרב תיירים שאין בו המון בתי מלון ולכן כדי מאוד לשריין לינה מראש! הבאנו לכם כמה אופציות ללינה בעיר עם מבצעים דרך אתר בוקינג:



Booking.com

בסטיה צרפת שורה תחתונה

יש היא עיר מאוד מיוחדת שיש פה המון אופציות והמון חופים בלתי נשכחים, אחד הדברים החשובים ביותר כמובן זה למצוא מקומות לינה בעיר, יומיים של טיול יספיקו לכם בדרך כלל למלא את כל האטרקציות, נופים וחופים שיש לאי להציע, אלא אם כן באתם לבטן גב, כמו כן מומלץ לטעום מהמסעדות המעולות שמציעות טעם צרפתי עם ניחוח של איטליה אונתטי.

4.8/5 - 16 {הצבעות}
Back to top button