פריז

גאלרי לאפייט

מאחורי בניין האופרה, בשדרות אוסמן (Bd. Haussmann) נמצא בית הכל-בו הגדול שהיה לסמל בתחומו גאלרי לאפייט (Galeries Lafayette).

מתחנת המטרו המקומית יש יציאה המובילה היישר אל קומת הקרקע של הכל-בו, וממנה הדרך פתוחה אל שאר חמש הקומות העמוסות כל טוב מכל תחום של צרכנות, כשמעל כל השפע הזה מתנוססת כיפה מרשימה, שכדאי להעיף אליה מבט.

מבחר אדיר של בגדים בכל רמות המחירים, מחלקת כלי בית עצומה, מחלקת קוסמטיקה, הלבשת ספורט ומזוודות, הכל בכל.

סניף נוסף של גאלרי לאפייט נמצא בצמוד למגדל מונפראנס. בעבר היא נחשבה לאחת מעשר החנויות היקרות בעולם. כיום היא עדיין נחשבת לאחת החנויות היוקרתיות והיקרות בעולם.

חנויות בגאלרי לאפייט

היא אחת מקמעונאי האופנה החשובים בעולם. יש מעל מ-200 חנויות ברחבי העולם ומעסיקה יותר מ-11,000 עובדים.

תוכלו למצוא במקום מותגים של חברות אופנה ידועות ומותגים יקרים כמו: לואי ויטון, רולקס, ורסצ’ה, ארמני, בולגרי, קלווין קליין, כריסטיאן דיור, שאנל ועוד עשרות מותגים עם העיצובים הכי מיוחדים שיש בפריז.

מבנה המקום ואיך להתנהל בחוכמה

במקום יש שלל חנויות עם כל המותגים היקרים ביותר בעולם עם הקולקציות הכי חדשות שיש וגם מוגבלות מבחינת כמות של פריטים.

לחובב הבגדים אנחנו ממליצים לדלג יש לקומה השנייה שמה תמצאו מותגים של נייק, לייביס , ארמני ועוד במחירים יחסית הוגנים.

בנוסף לכך בקומות האחרונות יש בופה של אוכל שניתן להזמין ממנו במחיר זול 15 יורו עם ארוחה מצויינת ויש מרפסת על הגג שניתן לשבת בכיף ולצפות ברחוב.

אחד מסמלי הסטטוס של העיר זה “להסתובב עם שקית של הקניון” ולמעשה יש הרבה אנשים שקונים סתם דברים בקניון רק כדי לקבל את השקית עם המותג של הקניון.

לחובב השופינג – סביר להניח שתוכלו לבזבז תרתי משמע כמעט יום שלם במקום, תכינו את הארנקים, קשה לצאת מהמקום הזה בלי לקנות משהו.

אנחנו ממליצים לכם להקציב לעצמכם סכום כספי מראש בכניסה – 300-400 יורו ולקנות בכסף הזה, מעבר לכך אל תפחדו לפשפש בחנויות ובבגדים יש גם מציאות במחירים שנחשבים יחסית לזולים.

דרך הגעה
מטרו: Chaussee d’Antin

אפשר לרשום בגוגל מאפס או וויז גם את הכתובת: 40 Bd Haussmann, 75009 Paris

 

 

5/5 - 21 {הצבעות}

כתבות אחרונות

כדי לראות גם
Close
Back to top button