איי יוון

איים מומלצים לטיול ביוון – רשימת האיים שאתם חייבים להכיר!

יוון, ארץ שבה השמש נושקת לים, וההיסטוריה לוחשת מבעד להריסות עתיקות ויש המון איים מומלצים לטיול ביוון. בעודנו מביטים קדימה לטיול בשנת -2024, איי יוון, עם השילוב הייחודי שלהם של יופי, תרבות והיסטוריה, קורצים לנוסעים מרחבי העולם. מדריך מקיף לוקח אתכם  למסע אל איי יוון המומלצים ביותר לחוויה בלתי נשכחת בשנת 2024.

סנטוריני: התכשיט של הים האגאי

סנטוריני, לעתים קרובות הפוסטר של יופי האי היווני, ממשיך למלוך כיעד מוביל בשנת 2024. האי שידוע בשקיעות המדהימות שלו, הכנסיות האייקוניות עם הכיפה הכחולה, והחופים הוולקניים, מציע שילוב של רומנטיקה ויופי טבעי שקשה לעמוד בו. בין אם זה לחקור את העיר העתיקה של אקרוטירי, ללגום יינות מקומיים עם נוף של הקלדרה, או פשוט לטבול בשמש הים תיכונית, סנטוריני היא ביקור חובה.

כרתים: תערובת של מיתוס וחופשת הכל כלול

בתור האי הגדול ביותר של יוון, כרתים היא שטיח של חופים חוליים, אוצרות עתיקים וערים תוססות. הנוף המגוון של האי מציע הכל מהארמון המיתולוגי של קנוסוס ועד לערוץ שומרון המדהים. המטבח של כרתים, עם הדגש על מרכיבים טריים ומקומיים, הוא מסע קולינרי בפני עצמו, כמו כן המלונות יחסית זולים מה שיכול להיות אופציה טוב לעלות, אל מול תועלת.

מיקונוס: גן העדן הקוסמופוליטי

מיקונוס, המפורסמת בחיי הלילה התוססים שלה ובאתרי הנופש המפוארים שלה, היא נקודה חמה למטיילים המחפשים שילוב של קסם מסורתי ויוקרה מודרנית. טיילו ברחובות המפותלים של צ’ורה, הירגעו על החופים המפורסמים של האי כמו פרדייז וסופר פרדייז, וחוו את סצנת המסיבות התוססת כשהשמש שוקעת.

רודוס: איפה ההיסטוריה פוגשת את הים

רודוס, הגדול באיי הדודקאנס, הוא ללא ספק אחד האיים שהכי כיף לטייל בהם ביוון. העיר העתיקה מימי הביניים של האי, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו, מציעה מסע אחורה בזמן, בעוד שהמים הצלולים של חוף לינדוס מספקים את הרקע המושלם למנוחה, כמו גם יש בתי מלון מצוינים באי, כמו כן מאוד מומלץ לבקר באזור פליראקי המפורסם של רודוס.

קורפו: האי האזמרגד

שוכנת בים היוני, קורפו ידועה בגבעות הירוקות המדהימות שלה ובמורשת התרבותית העשירה. השפעות ממדינות שונות באירופה ניכרות בארכיטקטורה, במוזיקה ובמטבח של קורפו. ארמון אכיליון, הכפר הציורי פליאוקסטריצה, ושביל קורפו לחובבי טיולים, הופכים אותו לאי של חוויות מגוונות.

נקסוס: פנינה שלא כולם מכירים

לאלו המחפשים בריחה שקטה יותר, נקסוס, הגדול ביותר בקיקלאדים, מציע חופים בתוליים, כפרים מקסימים וחורבות עתיקות. פנים האי, עם העמקים הפוריים וההרים הנישאים שלו, מושלם לטיולים רגליים ולחקר החיים היווניים המסורתיים.

פארוס: לב הקיקלאדים

פארוס, ידועה בכפרים המסורתיים, בחופים היפים ובחיי הלילה התוססים שלה, מייצרת איזון בין רגיעה להרפתקה והיא ממש דומה לתאילנד. אל תחמיצו את השבילים הביזנטיים המחברים בין כפרים עתיקים לבין מקלט גלישת העפיפונים של חוף פוונדה.

מילוס: אי הצבעים

מילוס, עם הנוף הוולקני , מפורסמת בתצורות הסלע הססגוניות שלה ובחופים ייחודיים כמו סראקיניקו וקלפטיקו. כפרי הדייגים שלה, כמו קלימה, עם סרמטה צבעונית (בתי סירות), מוסיפים לקסם שלה.

זקינתוס לחובבי חיי הלילה

זקינתוס, או זאנטה, ידועה בזכות המגוון הביולוגי שלה, כולל חוף נאבאג’יו המפורסם עם הספינה הטרופה, וההזדמנות לראות את צבי הקרטה שנמצאים בסכנת הכחדה. האי מציע גם חיי לילה תוססים בעיירות כמו לגנאס ומעולה לצעירים.

 

 

איים לטיול ביוון בשורה התחתונה

איי יוון מציעים אינספור חוויות, מהרחובות התוססים של מיקונוס ועד הרחובות

איי יוון מציעים אינספור חוויות, מהרחובות התוססים של מיקונוס ועד החופים של רודוס וקורפו. בגדול אנחנו ממליצים שתנסו לטייל לפחות ב-2 איים בשנה על מנת למצות את כל האופציות שלכם בעיר !

5/5 - 3 {הצבעות}

כתבות אחרונות

Back to top button