אנטליה

לארה אנטליה – כל מה שצריך לדעת על החוף וסביבתו!

לארה אנטליה

לארה אנטליה – חוף לארה, הפופולרי בשל היותו חוף חולי, הוא אחד משני החופים המרכזיים באנטליה, לצד חוף קוניאאלטי הקרוב למרכז העיר. בין השנים 1990 – 2019, גדלה התיירות באנטליה ב-140 אחוז.

ההתפתחות המואצת הביאה לפיתוח מהיר של אזור לארה.

בתי מלון נבנו בקצב מסחרר, וכיום יש בה אלפי חדרי אירוח, החל מפנסיונים זולים עד לארמונות פאר בהם הכל כלול (ולא רק האוכל) ומאפשר נופש משפחתי מבלי לצאת מהמלון.

ועדיין, למרות הבניה המואצת, ניתן לראות את הבתים הישנים המזכירים לנו שהאוכלוסיה החיה בסמוך למרכז העיר, היתה בעבר אוכלוסיה חקלאית.

מלונות מומלצים בלארה

המקום נחשב לאחד ממקומות האירוח הטובים באנטליה ויש שלל בתי מלון מעולים בסביבתו, הבאנו לכם כמה מלונות מעולים עם דילים טובים במיוחד – דרך בוקינג.

רויאל סגינוס – מלון מעולה למשפחות עם ילדים וגם לזוגות, מציע מגוון רחב של מסעדות מצוינות, בר, בריכה פנימית וגם בריכה חיצונית, המקום זכה לציון טוב מאוד בבוקינג, מלון 5 כוכבים, להזמנה דרך בוקינג לחצו כאן.

אסקה לארה ריזורט – מלון מפנק במיוחד בלארה שמציע מגוון רחב של מגרשי ספורט, חאמם טורקי ועוד מגוון מסעדות ובריכות, המלון נמצא כ-11 קילומטר בלבד משדה התעופה ו-12 קילומטר ממרכז אנטליה, לפרטים והזמנה דרך בוקינג לחצו כאן.

מלון מאלס – מלון בסגנון הכל כלול בלארה, יש נוף יפה מהמלון לחוף, חדרים מאובזרים וחדישים והוא לא רחוק משדה התעופה, המלון מקבל ציון מצוין (ואולי הכי גבוהה למלון בלארה בבוקינג), להזמנה דרך בוקינג ליחצו כאן.

טיסות ללארה ואיך מגיעים

יש מגוון רחב של טיסות לאנטליה, אנחנו ממליצים להשתמש בדילים של אתר Skyscanner שנותן השוואת מחירים של כמעט כל טיסה אפשרית ובמחירים שווים במיוחד ! כל מה שצריך לעשות זה לחפש ביעד Antalya ולראות את האופציות: לדילים והזמנה דרך אתר סקיי סקנר לחצו כאן

כתובת
12 ק”מ מלב אנטליה ו-14 ק”מ משדה התעופה של העיר.
מומלץ להזמין מלונות מראש באיזור – בשיא העונה קשה למצוא מקומות בזול וטובים! והמחירים מאמירים, האזור נחשב לאחד המבוקשים ביותר של אנטליה ותמצאו בו המון ישראלים שמטיילים.
4.9/5 - 57 {הצבעות}

כתבות אחרונות

Back to top button