מגזין בוקיטט

פארקי מים מומלצים בעולם – רשימת הפארקים ששווה לכם להכיר

מי לא אוהב פארקי מים? כולנו אוהבים ובדיוק בשביל זה הכנו לכם את כל המידע על פארק מים מומלצים בעולם ששווה להכיר לפני שאתם סוגרים חופשה לטיול שלכם!

פארק אקווה פאלס בפראג המלצה ל-2024-2025

פארק מים פראג  אקווה פאלאס נחשב לאחד מהפארקים הטובים ביותר שיש לצ’כיה להציע. במקום תוכלו למצוא המון מגלשות, בריכות ומרכז ספא נהדר. הוא נמצא רק כחצי שעה נסיעה ממרכז העיר והוא אופציה נהדרת ליום כיף עם המשפחה בבירת צ’כיה.

פארקים מים שמחפש אטרקציות מיוחדות

למי שחושק באדרנלין, פארקי מים מסוימים בולטים. פארק המים Aquaventure (פארק מים אטלנטיס ) בדובאי, למשל, הוא ביתם של מגלשת Leap of Faith האייקונית, טיפה כמעט אנכית שיורה אתכם דרך מנהרה מוקפת כרישים. בנוסף לפארק זה תוכלו למצוא את , ביץ’ פארק בברזיל שמתהדר באינסאנו, אחת ממגלשות המים הגבוהות והמהירות בעולם. הפארקים האלה אינם רק מגלשות מרתקות; הם מציעים גם סימולטורים של גלים ומפלים ליום שלם של הרפתקאות.

פארקי מים לכל המשפחה

פארקי מים כמו לגונת טייפון של דיסני בפלורידה נותנים מענה למשפחות עם מגוון אטרקציות המתאימות לכל הגילאים. עם הנהר השקט (בריכה נחמדה לכל המשפחה עם מפלים), בריכת גלים וטיולי רפסודה המשפחתיים, זהו גן עדן לצעירים ולמבוגרים כאחד. פנינה נוספת היא פארק סיאם בספרד, שהוכר כאחד מפארקי המים הטובים בעולם. עם התפאורה בנושא תאילנדי, הוא מציע חוויה קסומה המשתרעת מעבר למגלשות ובריכות בלבד.

פארקי נושאים ואטרקציות ייחודיות

כמה פארקי מים בולטים לנושאים והאטרקציות הייחודיים שלהם. פארק המים Watercube בבייג’ינג, שהשתנה מהמרכז הימי האולימפי של 2008, מציע חווית מים עתידנית עם רכיבות כמו AquaLoop.  בנוסף , פארק המים הפולינזי בוויסקונסין דלס, ארה”ב, מוביל אתכם לגן עדן טרופי עם האטרקציות הפנימיות והחיצוניות שלו, מה שהופך אותו ליעד מושלם לאורך כל השנה.

הרפתקאות מקורה

הכיף לא עוצר באקלים קר יותר הודות לפארקי מים מקורים כמו Tropical Islands Resort בגרמניה, השוכן בתוך אחד הבניינים הגדולים בעולם. הוא מציע עולם טרופי עם יער גשם, חוף ושפע של מגלשות. בארצות הברית, Kalahari Resort באוהיו מספק חווית פארק מים מקורה עם נושא אפריקאי עם פעילויות לכל הגילאים.

בשורה התחתונה

ממגלשות שואבות אדרנלין ועד בריכות מרגיעות, פארקי המים בעולם מציעים משהו לכל מי שמגיע לטייל בהם. יעדים אלו מספקים שילוב מושלם של רגיעה ואנדרנלין, מה שהופך אותם לביקור חובה לכל מי שמחפש חופשה מהנה לכל המשפחה. אז, קפצו לתוך מרחבי המים האלה וצאו לחופה משפריצה לכל המשפחה!

5/5 - 1 {הצבעות}

כתבות אחרונות

Back to top button