צפון צרפת

אוואלון – מידע לטיול בעיר הציורית בצפון צרפת וסיורים מומלצים!

אוואלון – אבלון, נמצאת 34 ק”מ דרום-מזרחית לאוקזר. בעיר רחובות רחבים, טיילות ציוריות, והיא שוכנת על צוק דק שטוח בסיס אשר מדרומו זורם הדודן, ממזרח וממערב לו נחלים קטנים.

זו עיר מבוצרת השוכנת בין שני נקיקים ומן הסוללות אתה יכול להסתכל על הגגות של עמק הדודן.

זוהי עיר שוק שקטה עכשיו, אבל בשבת בבוקר הכל רוגש ושוקק, כששוק שבת נפתח מחוץ לשוק הקבוע המקורה ומתיישב בכיכר דה גול. מיקומה אידיאלי לגיחות לתוך יער Morvan ולמרכז האזור. העיר עוסקת בייצור ביסקוויט וזנגוויל. דבש, גבינות מקומיות, יין ועץ הן התמחויות המקום.

כדאי לקפוץ לכפר הקטן מונריאל Monreal, הסמוך לאוואלון. הוא שווה ביקור.

סיור בעיר אבלון

מכיכר דה גול ממשיכים לרובע העתיק של העיר, כדי לראות את מגדל השעון, את הסוללות ואת הטיילת. העיר העתיקה מחולקת לשניים על ידי רחוב אריסטיד בריאן, רחוב המסחר הראשי בעיר העתיקה. בבית מן המאה ה-15 בין הכנסייה ומגדל השעון. מגדל השעון נבנה במאה ה-15 והוא שולט על קו הרקיע. טיול סביב חומות העיר ייתן לך מושג על הגיאוגרפיה והפיתוח שלה.

בחומה יש מגדלים שנבנו במהלך המאות 18-15 ובתוך החומות אפשר למצוא בתים מתקופת הרנסאנס.

בכנסיית St-Lazare חזית רומנסקית, ומגולף עליה גלגל המזלות והנגנים של האפוקליפסה. הושלמה במאה ה-12 ולאחר מכן היה צורך להרחיבה כי צליינים רבים מדי באו כדי לפקוד את סנט לזרוס, המגן מפני הצרעת.

שני הפורטלים שעיטרו את הצד המערבי הם פיסול בסגנון רומנסקי; המגדל בצד השמאלי של החזית נבנתה מחדש במאה השבע עשרה. באמצעה שער המוביל לרחוב גרנדה, והוא מבנה מהמאה הי”א, המכיל מוזיאון בקומה השנייה.

שרידי הביצורים העתיקים, כולל שבעת המגדלים הם כנראה משימוש משני.

ויש פסל של וובאן, המהנדס הצבאי של לואי הארבעה עשר. הכביש מתחת לכנסייה הוא טיילת Porte de La Petite עם תצפית טובה על עמק קוזין.

אסור לפספס את עמק הדודן הירוק, שבו זורם הנהר הפופולרי לדיג פורל, יש כמה בתי מלון לאורך הנהר.

היסטוריה

ממצא של מטבעות, שברי כלי חרס וראש של מינרווה הם תזכורת של ההתישבות הרומית. המצודה הרומית יושבת על שלוחה סלעית המשקיפה על עמק הדודן.

בימי הביניים היתה העיר מושב תלוי דוכסות בורגונדיה. הטירה הוקמה במאה השביעית. הבניין הראשי שלה, הכנסייה לשעבר של מכללת סנט לזרוס, מתוארכת למאה הי”ב, על יסוד קדום של כנסיית נוטרדאם.

שרידי הכנסייה התגלו קודם לכן מתחת למזבח גבוה בחפירה של 1861. במאה ה-14 רכשה שריד קדוש של סנט לזרוס. זה היה מקום מושבו העונתי של הבישוף של אוטן.

כתובת
משרד התיירות ברחוב Bocquillot 4 (טלפון 03 86 34 14 19)

מקור צילום וויקמדיה – Krzysztof Golik

דרגו את הפוסט post

כתבות אחרונות

Back to top button