הריביירה הצרפתית

גראס צרפת – מידע למטייל ואטרקציות חובה בעיר הבושם היפה!

גראס צרפת

גראס צרפת (Grasse) – העיר גראס נחשבת לעיר לא קטנה באיזור של הריבייריה, עוד בימי קדם העיר פעלה כעיר נופש.

אחד הדברים הידועים ביותר בעיר הוא עניין יצור הבשמים שלה, שכבר אלפי שנים פועלים בה שלל גידולים לבישום. העיר נבנתה על ידי הרומאים ויש גם קתדרלה גדולה מוקפת בטירה עם תצפית מיוחדת.

גראס צרפת אטרקציות ואתרי טיול מומלצים

יש כמה אטרקציות ואתר טיול מרכזיים בעיר שכדאי להכיר – הבאנו לכם את מיטב המקומות. מומלץ להקדיש לפחות יום טיול אחד בעיר על מנת להפיק ממנה את המירב.

מפעלי בושם ומרכזי מבקרים

כמו שאמרנו, אחד הדברים שהכי מייחדים את העיר הוא הבושם והפקות הבושם שיש במקום.

המפעלים הגדולים שמייצרים בשמים נמצאים מחוץ לעיר, אך בעיר עצמה יש שלל מרכזי מבקרים במקומות עתיקים בהם גידלו את הבשמים, הסברים על תמציות, תהליך הפקה וכמובן רכישה – מומלץ מאוד.

מוזיאון הצייר פראגונאר – Villa Jean Honore Fragonard

אחד הציירים הידועים מתקופת המהפכה הצרפתית הוא פאגונאר. במקום יש שלל יצירות וחדרים מיוחדים עם יצירות של הצייר וציירים נוספים של אותה תקופה, סיור מעניין ועוד.

כתובת
23, Bd. Fragonard

קניון גורגס – ‪Gorges du Loup‬

קניון מרגש ויפה במיוחד עם שלל נהרות, מפלים והרבה ירוק. ניתן לצאת לטיול באיזור הקניון והמפלים עצמאית, אך מומלץ לצאת לסיור מודרך עם מדריך שמכיר את האיזור.

מוזיאון הבושם – ‪Musee International de la Parfumerie‬

מוזיאון יפה וייחודי מסוגו בעולם שנמצא במרכז העיר וכולו מוקדש לטהרת בושם.במקום ניתן לעשות סיורי עם ריחות מעניינים, חומרי גלם שבהם מייצרים בשמים, איך בוחרים עיצוב, היסטוריה של בשמים ועוד.

כתובת: ‪2 boulevard du Jeu de Ballon‬, 06130

  • חסכו זמן וכסף – שריינו את כל האטרקציות המרכזיות בגראס מראש:

מלונות בגראס

אם אתם מחפשים מלון מומלץ בגראס אתם יכולים להפסיק לחפש, הבאנו לכם את רשימת המלונות הכי שווים שיש למקום להציע עם המלצות גולשים דרך בוקינג וכמובן עם מחירים מיוחדים, כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על הבאנר מתחת לטסקט, לבחור את המלון שלכם דרך בוקינג ולהזמין:


Booking.com

5/5 - 16 {הצבעות}

כתבות אחרונות

Back to top button