הריביירה הצרפתית

סן טרופה – מידע למטייל בעיר הנוצצת של הריביירה הצרפתית!

סן טרופה (St. Tropez) – עיירת חוף זו, בלב הריביירה, התפרסמה בזכות הסלבריטאים שגדשו אותה לאורך השנים, אם היה זה אנרי מאטיס או בריז’יט ברדו.

העיר גם מצאה עצמה מצולמת בסרטי קולנוע. האטרקציות בעיר הן החופים היפים, והסטייל.

חיי הלילה, המסעדות ובתי הקפה שוקקים, זה בהחלט מקום “לראות ולהראות”.

אטרקציות בסן טרופה

עיקר האטרקציות המרכזיות בעיר זה בתי המלון, טיולי יאכטות חופים מרהיבים וחיי לילה שנחשבים לטובים בצרפת. מעבר לכך יש עוד כמה דברים מעניינים לעשות בעיר ואלו הם:

בקרו במצודה – המצודה היא מבצר מהמאה ה-17 הממוקם בלב סן טרופז. מציעה נופים עוצרי נשימה של האזור שמסביב ומהווה מקום נהדר להתחיל בו את הגילוי של העיר.

הליכה לאורך הנמל – הנמל של סן טרופז מפורסם ביאכטות ובסירות היפות שלו. טיילו לאורך הרציף והתפעלו מנופי הים וההרים.

קפצו לעיר העתיקה – העיר העתיקה של סן טרופז היא מבוך של רחובות צרים, כיכרות מקסימות ובתים צבעוניים. אפשר לטייל בעיירה וללכת לאיבוד ברחובותיה הציוריים.

בקרו במוזיאון להיסטוריה ימית – מוזיאון זה מציג את המורשת הימית של סן טרופז והוא מקום מצוין ללמוד על ההיסטוריה של העיר ויחסיה עם הים.

תרבצו בחופים היפים – בסן טרופז יש כמה מהחופים היפים בריביירה הצרפתית, כולל חוף פמפלון, שהוא אחד מהחופים הגדולים והפופולריים ביותר.

תיהנו משיט בסירה – צאו לשייט לאיים הסמוכים, כמו האי פורקרולס, וגלו את הנופים היפים והמים הצלולים של הים התיכון.

קניות בבוטיקים –  העיר היא גן עדן לקונים, עם מגוון רחב של בוטיקים וחנויות המוכרות אופנה, תכשיטים ואביזרים יוקרתיים.

אוכל קדימה אוכל ! סן טרופה מפורסמת במטבח הטעים שלה, הכולל פירות ים טריים, רטטוי ובוילה. אל תחמיצו את ההזדמנות לנסות כמה מהמאכלים המקומיים בזמן שאתם שם.

לינה בעיר

בעיר יש שלל מקומות לינה ממלונות מפוארים ועד וילות עם בריכות. מומלץ להזמין מראש מהסיבה שבעונת הקיץ העיר עמוסה בתיירים והמקומות הטובים נתפסים.

מלונות מומלצים בסן טרופה

בעיר יש שלל מלונות מדרגות של 3 כוכבים ועד 5, העונה המומלצת לטיול היא בסוף האביב ותחילת הקיץ, הכנו לכם רשימה דרך בוקינג של 7 מקומות לינה מומלצים בעיר שמתאימים לכל כיס ובכל דרגות הכוכבים, להזמנה דרך אתר בוקינג יש ללחוץ על הבאנר ולהגיע לרשימה המסוננת – תעשו חיים!
Booking.com

 

5/5 - 7 {הצבעות}

כתבות אחרונות

Back to top button