יעדים בארגנטינה

פוארטו מדרין – אתרי טיול מומלצים וכל המידע שצריך לדעת!

פוארטו מדרין נחשבת ליעד מעולה לטיול בארגנטינה, היא מכילה מגוון אטרקציות, מקומות לינה לא רעים
בכלל ואוכל ארגנטינאי במיטבו – ליקטנו עבורכם את כל המידע החשוב שצריך לדעת לפני שמגיעים אליה לטיול

פוארטו מדרין ארגנטינה

פרט היותה נקודת מוצא לטיול  לחצי האי וולדז העיר מהווה בסיס טוב בעת השהות באזור.

בעיר ישנם מקומות לינה המאפשרים לשהות בעיר והאזור למשך מספר ימים, מסעדות לא חסרות וכמו כל ארגנטינאי טוב האוהב בשר, כך העיר מציעה מגוון מסעדות במגוון גדול של תפריטי בשר בטעמים רבים.

 מי שזמנו קצר בדרך כלל יוצא לטיול של חצי יום בולדז,  לדעתי, טיול מסוג זה אינו מומלץ.

בדרך כלל העלויות גבוהות , לוח הזמנים לחוץ, ולא ניתן לשינויים.

למעוניינים לטייל עצמאית מקובלות שלוש אפשרויות בסיסיות:

  •  אוטובוס: האפשרות הזולה ביותר, אולם צריך לבנות על טרמפים או אוטובוס נוסף עם זמנים בעייתיים בתוך חצי האי. אפשרות זו אינה מתאימה למי שזמנו באזור קצוב.
  • רכב שכור: זוהי האפשרות המועדפת, וישנם תיירים רבים בעיר שמעוניינים להגיע לולדז.
  • יציאה לטיול מאורגן באמצעות חברת טיולים מהעיר, בדרך כלל ישנם מספר מסלולים , לכל אחד לו”ז אחר והליווי בהדרכה מקצועית ומאוד מעניינת.

אפשר להשכיר אופניים ולנסוע כשעה (בדרך לא טובה) לפונטה לומה (Punta Luma), שם ישנה מושבת כלבי ים. המלצתנו להשכיר רכב ליומיים לפחות , ניתן להתארגן ללינה בפוארטו פירמידס  (Puerto Pirámides),  בקמפינג או בהוסטל, מה שיאפשר גמישות במידה ולא ראינו את כל מה שרצינו. לשוהים בפוארטו מדרין (Puerto Madryn) ניתן לצאת לטיולים נוספים, מומלץ לברר פרטים ועדכונים בתחנת המידע לתיירים ומקומות הלינה.

  1. ניתן להגיע לפונטה טומבו (Punta Tumbo), כאן ישנה מושבת הפינגווינים (Magellanic Penguins) הגדולה ביותר בפטגוניה, המונה כמיליון פרטים. הכניסה בתשלום. התקופה הטובה היא בין ספטמבר לאפריל.
  2. ראוסון (Rawson) – ניתן לקחת טיול מאורגן (תור, Tour) של כשעה וחצי בסירה לצפות בטוניניאס, שהם דולפינים שחורים לבנים.
  3. מדרום לעיר על כביש מס’ 3 נמצאת העיר  טרלאו (Trelew), שם ישנו, בין היתר, מוזיאון על הדינוזאורים של פטגוניה., תמונות אילוסטרציה, שלדים  מאובנים והסבר על עידן שחלף עבר לו.
  4. ניתן גם לקחת טיול מאורגן, המשלב את הפינגווינים והדולפינים, אבל שוב, זוהי האופציה היקרה יותר.

לינה בפוארטו מדרין:

פוארטו מדרין (Puerto Madryn) מאוד מאורגת בתשתיות תיירות ויש שפע מקומות לינה, מי שממשיך ויורד דרומה או מערבה יכול למצוא מקומות לינה גם בעיירות : פוארטו פיראמיד (Puerto Piramide) השוכנת בחצי האי ולדז ולינה בה תחסוך תשלום נוסף הנגבה בכניסה לאי. בכל אחת מהעיירות ישנן אפשרויות לינה במלונות, אכסניות או בקמפינג (הזול ביותר)

דרגו את הפוסט post

כתבות אחרונות

Back to top button