לונדון

כיכר לסטר לונדון

כיכר לסטר מהווה מקום משיכה ומפגש לצעירים הלונדונים. נחמד להציץ בהם ולהתעדכן באופנה הצעירה המאפיינת את המקום. בשעות הערב והלילה הכיכר מוצפת וסואנת, ומשמשת מרכז בילוי, מרכז הבידור והקולנוע.

בכיכר מרוכזים אולמות הקולנוע שבהם מוקרנות הקרנות בכורה, וביניהם המסך הגדול ביותר בבריטניה. בנוסף לבתי קולנוע יש כאן תיאטראות, חנויות, משחקי וידאו, בתי קפה, מועדוני לילה, בארים ואפילו פארק קטן במרכז הכיכר, התחום בגדר ושערים, הננעלים בשעות הערב.

סיור בכיכר

בגן צמחייה מטופחת, ספסלים, מזרקה שבמרכזה ניצב פסלו של ויליאם שייקספיר מוקף בדולפינים, פסלו של צ’רלי צ’פלין, ובארבע פינות הגן ניצבים פסליהם של סר אייזיק ניוטון, סר ג’ושואה ריינולדס, וויליאם הוגארת וג’ון האנטר. מסביב לגן, על רצפת המדרכה, מוטבעות ידיהם של כוכבי קולנוע מפורסמים על לוחות נחושת ששולבו בין אריחי המדרכה, ומהוות אטרקציה מעניינת המזכירה את הנהוג בהוליווד.

במרכז הכיכר, בצמוד לגן, נמצא ביתן שעליו השלט tkts, שבו ניתן לרכוש כרטיסים לקולנוע או לתיאטרון, כולל כרטיסים מוזלים ליום הרכישה.

התשלום במזומן בלבד. מי שחפצה נפשו לשבת בבית קפה, מומלץ בית קפה האגן דאז הנמצא בכיכר.

היסטוריה

הכיכר נקראת על שם הרוזן מלסטר, שרכש אדמות במקום זה ובנה את אחוזתו במקום בשנת 1635. באזור זה התגוררו מאוחר יותר פרידריך הנסיך מוויילס ואמנים כמו הוגארת וריינולדס. בשנת 1670 הוקמה כאן כיכר, ורק במאה ה-18 קיבל המקום אופי בידורי. בית לסטר הוסב למוזיאון לטבע בשנת 1780, אך נהרס בשנת 1792. במאה ה-19 נוספו במקום בתי מלון, תיאטראות ומקומות בידור.

בקרבת הכיכר נמצאים כנסיית נוטרדם של צרפת והמוזיאון לדיוקנאות.

כתובת
מערבה לדרך צ’רינג קרוס, צפונה לכיכר טרפלגר, מזרחה לכיכר פיקדילי.
דרך הגעה
רכבת תחתית: Leicester Square

מלונות בכיכר לסטר

באזור הכיר יש שלל מלונות ואתר לינה מעולים והיא נחשבת אזור די מרכזי בלונדון.

מומלץ להזמין מראש מהסיבה שבשיא העונה המקומות הטובים ביותר נתפסים.

ליקטנו עבורכם מפת מלונות עם מחירים שמתעדכנים קבוע באזור הכיכר, כל מה שצריך לעשות זה לבחור את המלון, להיכנס לבוקינג ולהזמין עם מבצע מיוחד:

Booking.com

 

 

מקור צילום של התמונה –Fan Yang מאתר ווקימדיה.

דרגו את הפוסט post

כתבות אחרונות

כדי לראות גם
Close
Back to top button