מקסיקו סיטי

מקסיקו סיטי למטייל – כל מה שצריך לדעת שמגיעים לבירת מקסיקו!

מקסיקו סיטי למטייל

מקסיקו סיטי למטייל הרגיל נחשבת לבילוי סטנדרטי, חשוב לדעת איך להתנהל נכון שמגיעים אליה, לכן הבאנו לכם בצורה מסודרת את כל מה שצריך להכיר שמגיעים לטייל בה – יוצאים לדרך!

בירת מקסיקו והעיר השנייה בגודלה בעולם (אחרי טוקיו), היא גם אחת הערים המעניינות בעולם.

זו עיר שאוהבים ושונאים גם יחד – מצד אחד היא ידועה ברמת העוני, הפשיעה והאלימות שלה, מצד שני היא מלאה רחובות, כיכרות ופארקים יפים, בניינים מרשימים ומונומנטים מהחשובים באמריקה הלטינית.

ניתן להתאים ביקור בה לכל תקציב, וגם מטיילים עם ארנק מצומק ימצאו מלונות, אכסניות ומסעדות שיספקו את מבוקשם.

הגעה:

כמעט כל חברות התעופה האמריקניות מציעות טיסות יומיות או חבילות נופש מארה”ב למקסיקו סיטי, במחירים אטרקטיביים למדי. כל סוכן נסיעות יוכל להציע לכם מספר הצעות לטיסה בלבד, או לחבילה הכוללת גם סיורים.

תחבורה בעיר:

מטרו מצוין זול ויעיל – תמורת סכום פעוט תוכלו להגיע לכל מקום בעיר.
מתאים להשתמש בו כמעט בכל טיול בעיר שתבחרו.

לינה:

יש שפע מקומות לינה ברמות מחירים שונות, מיקום המלון ורמת השירותים הם הקובעים את מחיר לינה. מונטה קרלו (Monte Carlo )- מלון נחמד ומומלץ.

צירפנו לכם אופציות לינה ייחודיות לאתר שלנו דרך בוקינג דרך הקישור למטה עם הטבות בלעדיות!


Booking.com

אוכל:

מגוון המסעדות ובתי הקפה גדול, ניתן לאכול מזון מהמטבח המקומי, אין בעיה למצוא מסעדות המציעות תפריט מערבי.

שתי מסעדות מקסיקניות מעולות: וילה מריה (Villa María), בסן ג’ירונמו (San G’ironmo ) ובפולנקו, מסעדה נוספת לוס אלמנדרו (Los Almndro), אף היא בפולנקו (Poulenc).
מסעדה טובה וזולה עוד יותר היא לוס פנצ’וס (Los Fnz’os), באותו אזור.

שווקים:

למי שרוצה להכיר את נשמת העיר, כדאי לבקר בשווקים בעיר.

  • שוק מרקדו סונורה ( Mercado Sonora)- בשכונת לה מרסד (Merced). הוא אחד השווקים הפופולאריים בעיר, במקום תמצאו רופאי אליל עמוסים בעצות לפתרון על בעיה, תוך שימוש בהגדת עתידות, בובות וודו ועשבי מרפא ועד שפע ממצאים מיוחדים המגיעים מהמסורת המקומית.
  • שוק אקסקלוסיבי נוסף פתוח בימי שבת בשכונת סן אנגל (San Angel ) – תגלו שם אוסף גדול של עבודות מקסיקניות אופייניות. זה לא המקום הזול ביותר בעיר, אך המחירים סבירים.
  • שוק התיירים ב-Ciudadel – מקום שבו כדאי באמת לרכוש מזכרות ומוצרים, המצאי גדול והמחירים לאחר התמקחות מצוינים. לעשות את המיקוח בצורה מכובדת וללא התלהמות.

חיי לילה:

בעיר שפע מועדוני ריקודים ומוזיקה, בארים ופאבים, מומלץ להיכנס למיוחדים שביניהם:

  • בר ליאון (bar Leon) – ממוקם בעיר החדשה מאחורי הקתדרלה, זהו המקום לחובבי הריקוד הלטיני כאן אפשר ללמוד לרקוד סלסה בתשלום צנוע,  ניתן גם ללמוד ריקודים אצטקיים מסורתיים.
  • מועדון המאמא רומבה (Mama Rumba) – זהו מקום נוסף היכול לספק את תאוות התיירים למסורת וריקודי סלסה המועדון נמצא בקירבת תחנת התחתית  Guerrero, מועדון La Paquit del Barrio, המיוחד בו היא השליטה ע”י נשים ומיועד להן , כיף להזות שם בנשים ששרות על נקמה מתוקה בגברים.
דרגו את הפוסט post
Back to top button