מקסיקו סיטי

מקומות לטייל במקסיקו סיטי – 7 אתרי טיול שאתם חייבים להכיר!

יש מגוון רחב של מקומות לטייל במקסיקו סיטי ואתרי טיול ואטרקציות מומלצים, הבאנו לכם את המקומות
הכי שווים לטיול שאתם חייבים להיות בהם בטיול הבא שלכם במקסיקו סיטי

מקומות לטייל במקסיקו סיטי – 7 מקומות לטיול

טנוצ’טיטלאן (Tenochtitlan):

זו עיר הקדומה שעמדה במקום בו נמצא מרכז העיר היום, ניצבה במרכזו של אגם שהתייבש, כך שרבים מהבניינים ומהכנסיות העתיקים יותר של מקסיקו סיטי שוקעים לתוך אדמת הביצות שעליה נבנו.

מרכזה העתיק של מקסיקו סיטי הוא פלאסה דה לה קונסטיטוסיון (Plaza de la Constitucion) הכיכר הידועה יותר בכינוי סוקאלו (Zocalo), האתר שמעליו נבנתה מקסיקו סיטי.

ממזרח תוחם את הכיכר לכל אורכה פאלאסיו נאסיונאל (Palacio Nacional), שנבנה מעל שרידיו של ארמון אצטקי, אשר שימש בעבר כמעונו הרשמי של המשנה למלך בספרד החדשה, כיום ממוקמים כאן משרדי הנשיא.

כשאתם מתחילים בתכנון הטיול. כדאי לפקוד את לשכת התיירות המקסיקנית (Calle Masaryk 172), כדי להצטייד במפות ובמידע.

מומלץ להצטרף לסיור תיירותי, המוצע על ידי מספר חברות. ניתן להזמינו במלונות הגדולים, שבהם גם נאספים המטיילים. סיור של יום ייתן לכם מושג על המקומות המעניינים על האטרקציות השוות ביקור יותר מעמיק.

הארמון הלאומי (Palacio Nacional):

שבמזרח העיר, שנבנה בסגנון קולוניאלי בארוקי על ידי הספרדים ב 1692, על חורבות ארמונו של המלך האצטקי. הקירות מכוסים בציוריו המרהיבים של האמן הלאומי המקסיקני, דייגו ריברה. הכניסה חופשית, ויש גם סיורים באנגלית בחינם.

הארמון הלאומי של מקסיקו
הארמון הלאומי – חובה ביקר, מקור תמונה Drkgk

טמפלו מאיור (Templo Mayor):

נמצא מצפון לארמון הלאומי, הטמפלו מאיור הוא שריד למקדש שקדם לספרדים. ביום א’ הכניסה חופשית, בשאר הימים הכניסה בתשלום.

מוזיאון אנתרופולוגי:

מקום טוב להתחיל בו את הטיול. ניתן להגיע למוזיאון עם המטרו, מומלץ ביותר.

פארק צ’אפלאפק (Chapaltepec):

הוא המקום האידיאלי לנוח מהטיול בעיר ולספוג אווירה. זהו פארק גדול ומאוד מרשים, סביב הפארק הענק הזה נמצאים כתריסר ממיטב המוזיאונים המקסיקניים.

ברוב המוזיאונים הכניסה בחינם בימי א’, ופחות מ-2 דולר בימים רגילים. בימי א’ נערכים בפארק קונצרטים ומופעי חינם, שעליהם ניתן ללמוד מחוברת הבידור המקסיקנית Libre Tiempo, המחולקת חינם בקיוסקים.

הרי געש:

ממזרח למקסיקו סיטי מתרוממים שני הרי געש פעילים.

  • הר הגעש הפופוקטפטל (Volcán Popocatépetl ) – פרוש שמו ההר המעשן, ההר מתנשא לגובה של כ 5,452 מטר. הר זה נחשב לחמישי בפעילותו בעולם. הוא מהווה אטרקציה המושכת הרבה מטיילים ותיירים.
  • הר געש האיסטסיהואטל (Volcán Iztaccihuat) – פרוש שמו הנסיכה הנרדמת, גובהו כ 5,286 מטר. ניתן לצאת לטיולים להרי הגעש באמצעות חברות הנסיעות הפזורות בעיר, פרטים ניתן לקבל בתחנות המידע ומקומות הלינה.

קסוצ’ימיליקו (Xochimilco):

גני פרחים צפים שנבנו על רשת התעלות העתיקה של האצטקים, בצפון מזרח העיר.

ניתן לשכור שם סירה או להצטרף להפלגה בסירה ציבורית, ולשוט ברשת התעלות, לצלילי להקות המאריאצ’יס שמשכירות את עצמן תמורת תשלום, רק תזכרו להתמקח על המחיר לפני שאתם עולים על הסירה.

דרגו את הפוסט post
Back to top button