יעדים בקובה

ויניאלס – כל מה שצריך לדעת שמגיעים לכפר הקובני!

ויניאלס קובה

ויניאלס  הוא כפר ציורי קטן כשעה נסיעה מפינר דל ריו, הנמצא בתוך נוף ירוק של שדות טבק סביב במערב המדינה.

האיזור הוא קצת יותר גבעי, וישנם עמקים יפים.

האיזור הוא מרכז גידולי הטבק של קובה, ויפה לסתובב לראות ולשמוע.

למפעלי הטבק בפינר דל ריו אני לא ממליץ ללכת, כי בסה”כ לא נותנים לראות את פנים המפעל איפה שהמאסה של הפועלים עובדת, אלא מראים כמה ל”תצוגה”.

כמו כן לא ניתן לצלם בתוך המפעל… לפי המלצות של טיילים אחרים, כדאי יותר ללכת בהבאנה .

האטרקציות באזור:

  • שייט בנהרות תת קרקעיים: כ 5 ק”מ מצפון לכפר נמצאות מערות נטיפים מהיפות בעולם. אחת המערות היא מערת האינדיאני (Cueva del Indio) מערה עם נטיפים וציורי קיר של האינדיאנים הקדומים שחיו במקום. המערה מרשימה אך ההפתעה באה אחרי כ-300 מטר… במקום ישנו מעגן קטן ממנו יוצאים לשייט על הנהר במערה. עלות הכניסה והשיט במערה כ 3-4 $.
  • ציור הקיר של הפרהיסטוריה (El Mural de la Prehistoria): ציור קיר ענק של אדם וחיות פרהיסטוריות שצויר ב 1961. ליד הציור יש קפה ובר ומסלולים לרכיבה על סוסים ולהליכה. בהמשך הדרך מגיעים למלון Los Jazmines. במלון יש נקודת תצפית מדהימה ומומלצת מאוד.
  • באיזור ישנה מע’ מערות שמשתרעת על פני 46 קמ”ר. אפשרי ביקור קצר בחלק קטן מאוד מהמערכת (Santo Tomas).

לינה ומלונות בויניאלס

יש המון מקומות לינה במקום עם שלל מחירים, הכי טוב להזמין מראש דרך אתר בוקינג עם אופציית ביטול לכל תרחיש.

הבאנו לכם מבצעים והטבות להזמנה דרך בוקינג במקום בלעדית לגולשי אתר בוקיט, כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על הקישור המצורף בתמונה מטה ולהזמין את המלון – מומלץ לשמור על קישור ההזמנה!


Booking.com

בשורה התחתונה

ויניאלס נחשב לכפר מעולה לטיול בקובה ומציע מגוון רחב של אטרקציות ומקומות לינה. שאנחנו מגיעים לטייל בכפר, עוד לפני שמגיעים לאטרקציות, חשוב להערך מראש מבחינת לינה, השכרת רכב וכמובן אוכל במידה ואתם לא שומרים כשרות, ברגע שתגיעו מאורגנים הטיול שלכם יהפוך למושלם וחווית הטיול שלכם תשתפר פלאים – הכי חשוב תעשו חיים!

דרגו את הפוסט post

כתבות אחרונות

Back to top button