יעדים בקובה

טרינידד – מידע למטייל שאתם חייבים לדעת שאתם מגיעים לטיול!

טרינידד  (Trinidad)

נוסדה במאה ה-16 ונחשבת לאחת הערים היפות בקובה, בין השאר בזכות סגנון הבנייה הקולוניאלי ששולט בעיר. העיר והעמק לידה הוכרזו כאתר שימור עולמי ע”י אונסק”ו.

זו  ושקטה יותר, קרובה מאוד לחוף נפלא (יש מוניות שירות הלוך וחזור). באיזור  ניתן לטייל למפלים או לעמק יפה (valle de los ingenios).

מה עושים בערב ?

בערבים האוירה כיפית מאוד, בקאסה דה לה מוזיקה, ואם רוצים להמשיך, אז יש מועדון בתוך מערה (la cueva– שווה ביקור, אפילו אם רק בשביל לראות את המקום), מומלץ בחום, אסור להחמיץ.

בטרינידד וסביבתה ישנן אין ספור אפשרויות לטיול: ג’ונגל טרופי, מפלי מים , אתרים ארכיאולוגים, מוזיאונים רבים למגוון נושאים, שווקים עם שפע של מוצרים ועבודות יד מקוריים במחירי מציאה, אתרי צלילה ודיג , חופי ים קריביים על כל המשתמע מכך,
מועדוני מוזיקה וריקודים מטריפים, שדות טבק, מטעי סוכר, קפה וקקאו, רכבת איטית (כמו רכבת העמק של פעם) היוצאת לנסיעה איטית באזור ובעמק של טרינידד, בקיצור כל מה שהמטייל צריך.

מקום המפגש של להקות הטרובדורים בערבי השבוע הוא בלה קאסה דה לה טרובה (la casa de la trova) כאן ניתן לשמוע את כל הסגנונות בנפוצים באי החל ממנגינות סון ובג’ם סשן עד למקצבי הרומבה והסלסה.

הפעילות המוזיקלית נמשכת לאורך כל היממה עם דגש יתר על הערבים והלילות.


מזרח האי טרינידד

היוצאים למזרח האי בדרך כלל מיעדים את נסיעתם לסנטיאגו דה קובה.

עיר המהווה את מרכז המוזיקה והריקודים (בעיקר ריקודי סלסה) ולאוהבי המוזיקה מומלץ להגיע ביולי להשתתף בקרנבל האש
הפייסטה דל פווגו fiesta del fuego ) .

קרנבל המאפשר לאוהבי המוזיקה להשתחרר מכבלי ההתנהגות המערבית ולהתפרק.

מה צוות בוקיט ממליץ ?

בשורה התחתונה טרינידד נחשב לאחד מיעדי הטיול הטובים ביותר באיזור קובה, כמובן שחשוב למצוא מראש מקומות לינה טובים, תקחו בחשבון שזה סטנדרט לא ברמה הכי גבוהה לכן אל תחפשו את הזול ביותר, בנוסף חשוב להבין עם מי אנחנו נוסעים ומה הציפיות מהטיול – בכל מקרה האי יענה על הציפיות של כל סוגי המטיילים – תעשו חיים!

 

צילום תמונה הראשית של המקום הצלם – DominiqueMichel מאתר ווקימדיה

דרגו את הפוסט post

כתבות אחרונות

Back to top button