יעדים בניו זילנד

פיקטון

פיקטון ניו זילנד

פיקטון היא עיירה קטנה בניו זילנד, אליה מגיעות וממנה יוצאות המעבורות לאי הצפוני.

כרטיסים למעבורת ניתן להזמין דרך תחנות ה- DOC. כדאי לברר על מחירי מבצע (Super Saver). מחיר זה עשוי להיות עד שליש מהמחיר הרגיל (לא בכל יום), יש לברר בטלפון או במשרד ההזמנות על Super Saver.

מפיקטון יוצאים לקווין שארלוט טרק (Queen Charlotte Tarck).

זהו טרק שעובר בין מפרצי המלבורו סאונדס (Marlborough Sounds) ואין בו בקתות, אלא ישנים באכסניות פרטיות. ניתן להעביר את הציוד בסירה בין אכסניה לאכסניה, במקום לסחוב כל היום.

יש אפשרות לקחת שייט רק לאחת האכסניות ולשהות בה כמה ימים של מנוחה.

גלידה בעיר

נסו את מסעדת הצפרדע והכלב היושבת ברחוב הראשי. הגלידה שלהם פשוט מעולה.

אינטרנט:

יש מגוון רחב של מסעדות שמציאות וויפי בחינם – עדיף לאכול או להזמין קפה כדי להסתר, בנוסף נמצא למצוא שירותי אינטרנט במגוון מלונות בעיר, מומלץ לקנות סים עם אינטרנט בעלות נמוכה מאוד בשדה תעופה.

פיקטון ניו זילנד – לינה

  • אכסניה שזכתה להמלצות היא לוצ’מארה לודג’ (Lochmara Lodge).  טלפון: 03-5734554. מקום מקסים שכייף לסיים בו את הטיול באי הדרומי.
  • אכסניה נחמדה נוספת היא אטלנטיס, היושבת ליד ה- i. למחזיק בכרטיס חבר BBH  יש הנחה.

בנוסף צירפנו לכם מפת  מחירים של אתר בוקינג עם הטבות לגולשי האתר שלנו !



Booking.com

העיירה ממוקמת על חצי אי צר המפריד בין קווין שרלוט סאונד לערוץ טורי ומשקיף על מפרץ פיקטון. המפרץ מוגן בשתי יבשות גדולות: קייפ קמפבל מצפון וכף אגמונט מדרום. היבשות הללו מספקות מחסה מרוחות דרומיות והן שתיים מנקודות הציון המפורסמות ביותר של ניו זילנד, כאשר קייפ קמפבל היא אחת משלוש הנקודות היחידות בניו זילנד מהן ניתן לצפות בלווייתנים מהיבשה.

המרכז המסחרי הראשי של פיקטון ממוקם ברחוב קווין המקביל לסאונד קווין שרלוט, עם חנויות ומסעדות רבות. בעיירה יש גם שדה תעופה המספק טיסות לוולינגטון ולנלסון, כמו גם טיסות תיירות מעל סאונד מרלבורו.

קמפינג:

קמפינג פארק של Top 10 נמצא במקום. שירותים גבוהה מאד

היסטוריה של קימפטון

בפיקטון התיישבו לראשונה על ידי אירופאים בשנת 1842 והייתה אחת המושבות המוקדמים ביותר בניו זילנד. העיירה הפכה לנמל חשוב לסחר עם אוסטרליה בשנות ה-50 של המאה ה-19, כאשר זהב התגלה בויקטוריה ואוטגו. מ-1859 עד 1865, פיקטון הייתה בירה זמנית של ניו זילנד בזמן בנייתו של וולינגטון.

האוכלוסייה במפקד האוכלוסין של 2016 הייתה 4,080, מה שהופך אותה לאחת הערים הקטנות ביותר בניו זילנד לפי אוכלוסייה.

שורה תחתונה

העיר מכילה שירותים ברמה מאוד גבוהה לתייר שמגיע אליה, בנוסף היא היא מעולה להתארגנות לשארלוט טרק הפופלארי.

אנחנו ממליצים בחום לבקר בשווקי העיר ומסעדות, כמובן יש להזמין אתרי לינה מראש, במידה ואתם יוצאי לטראק חשוב להתארגן לצידה בעיר לפני שאתם הולכים למסלול שלכם.

וכמובן הכי חשוב – תמיד להיות באנרגיה חיובית – ולעשות חיים !

מקור של תמונה ראשית Mr Bullitt

 

4.9/5 - 13 {הצבעות}

כתבות אחרונות

Back to top button