יעדים בניו זילנד

טה אנאו

טה אנאו ניו זילנד

טה אנאו (Te Anau) עיירה קטנה היושבת על שפת אגם טה  (Lake Te-Anau) ומשמשת כמרכז התארגנות לטרקים באזור הפיורדלנד. בעיר אין הרבה אכסניות, אם כי יש אכסניה מומלצת של ה-BBH (לא בדיוק בטה-אנאו אבל ממש קרוב).

הקפלר טרק מתחיל במרחק הליכה מטה-אנאו וחוזר אליה. אפשר להעזר בשירותי ה- i כדי להזמין מקומות לטרקים אחרים באזור כגון המילפורד או הרוטברן (ועוד הרבה אחרים לא פחות טובים ויפים מהגרייט ווקס, שיותר קל להשיג מקומות עבורם והבקתות לא כל-כך יקרות).

לינה:

אני מצאתי את אכסניית Barnyard Backpackers כמקום מצוין. חדר לשישה, הכולל מטבח, מקלחת ושירותים ברמה גבוהה. הנוף הנפלא רק מוסיף לאיכותו של המקום. עלות – 21 דולר לחבר BBH .

ניתן להקים גם אוהלים במקום. קמפינג באיכות גבוהה ניתן למצוא גם באתר ה- Top 10.

האתר יושב במיקום מרכזי, מרחק של כ- 5 דקות הליכה מהרחוב הראשי ומציג שירותים ברמה של 5 כוכבים. העלות – 20 דולר לאדם באוהל. (המחיר הינו עבור אדם בעל כרטיס חבר ב- Top 10).

מילפורד רואד (Milford Road):

מילפורד רואד (Milford Road, דרך מילפורד) מתחילה בטה-אנאו ומסתיימת במילפורד סאונד (Milford sound).  לאורך הדרך יש כל-כך הרבה דברים לראות ומקומות לטייל והכל מאוד מסודר עם שלטים מפורטים המסבירים בדיוק את משך ההליכה לכל מקום ומה יש שם. מומלץ לקחת מפה מה- i בטה-אנאו.

למי שמטייל עם אוהל, יש הרבה מקומות לעצור בדרך לעשות קמפינג, אך כדאי לשים לב כי כל האזור הזה מלא ביתושי חול.

למי שיש רכב, חשוב למלא את מיכל הדלק בטה-אנאו ואולי אף לקחת דלק במיכל רזרבי. תחנת הדלק הבאה שתפגשו נמצאת רק בקצה הדרך במילפורד סאונד ושם מחיר הדלק יקר יותר בצורה משמעותית.
תכננו לכם יום שלם לכביש יפהפה זה. אל תמהרו, לא בכל יום מגיעים למקומות כאלה.

מקור תמונה ראשית paul bica

דרגו את הפוסט post

כתבות אחרונות

Back to top button