יעדים בניו זילנד

פיקטון – אתרי טיול ומידע חובה למטייל שאתם צריכים לדעת!

פיקטון נמצא באי הדרומי של ניו זילנד הוא הגדול מבין שני האיים המרכזים של ניו זילנד, למרות זאת רב תושבי המדינה מתרכזים באי הצפוני, האי הדרומי מהווה את הבסיס התיירותי / כלכלי , רב המטיילים מקדישים את מירב זמנם לטיול באי הדרומי.

הגעה לאי הדרומי בטיסה ונחיתה בכרייסטצ’רץ (Craisttz’rtz ), אפשרות נוספת היא מעבר במעבורת מוולנגטון (Wellington) לפיקטון (Picton ),

המרחק בין שני האיים הוא כ 40 ק”מ ומשך השייט כ 3.5 שעות,מומלץ לרכוש כרטיסים למעבורת לפני מועד השייט.

פיקטון

פיקטון (Picton ) – עיירה קטנה מוקפת הרים, מפרץ המהווה את מוקד הפעילות במקום, המעבורות מהאי הצפוני מגיעות לעיירה מספר פעמים ביום,

זהו עורק נתחבורה מחשוב והפעיל בין שני האיים. בהרים הסובבים את העיירה ישנם מגוון גדול של מסלולי טיול רגליים וכן תצפיות מרשימות על העיירה והמפרץ.

טרק הקווין שרלוט (Queen Charlotte Trek)

מסלול נחמד היוצא מהעיירה פיקטון (Picton ), ישנם מספר אפשרויות, המסלול עובר לאורך החופים וניתן לתאם חזרת המטיילים בסירה (מונית שטה) מה שמאפשר טיול של מספר שעות וסחיבת ציוד מינמלי (תרמיל יום),

ניתן לעשות מספר מסלולים של יום טיול, טיולים אלה מהווים ספתח להמשך הטיולים במסלולים אתגריים הדורשים מאמץ גדול וכושר סביר.

אתרים פופולאריים באזור ההם: . מ Anakiwa יוצא מסלול של כ 12 ק”מ עד ל-Lochmara Bay, במסלול ישנן מספר תצפיות מרשימות למפרץ המלבורו סאונד , טיול זה הוא בן מספר שעות ומומלץ למתחילים לקראת ההמשך.

לחובבי רכיבת האופנים ניתן לעשות באזור מסלולי רכיבה, חלקם די קשים ומיועדים לבעלי נסיון ברכיבת שטח.

לינה פיקטון (Picton )

העיירה מאורגנת היטב לקליטת תיירים ומטיילים במיוחד שחל ניכר מהמטיילים מגיעים אליה בעת המעבר בין האיים.

המלצות מטיילים לגבי מקומות לינה בעיירה: הווילה- הינה אכסניה חמימה ומאוד מזמינה.

הצוות מוכן לעזור ולייעץ לכל מטייל, האווירה במקום טובה. יש טלויזיה ואינטרנט המאפשרים חיבור לעולם. טובסטון (Tovston )- מטיילים ממליצים בחום על המקום, גם כאן היחס טוב, המחיר סביר ויש אינטרנט.

דרגו את הפוסט post

כתבות אחרונות

Back to top button