יעדים בסלובניהערים בסלובניה

קרנסקה גורה סלובניה

קרנסקה גורה בסלובניה (Kranjska Gora) היא עיירת נופש וסקי קטנה 5,000 + תושבים, השוכנת למרגלות הפסגות הגבוהות של האלפים והטריגלאב בכבודו ובעצמו, בגובה 810 מ’, בעמק Zgornjesavska, שהוא אחד מאזורי תיירות הספורט והנופש המובילים בסלובניה.

המקום מפורסם בזכות תחרויות קפיצות הסקי האולימפיות הנערכות בפלניצה (Planica) הסמוכה. סמוך לעיירה מספר אתרי סקי קטנים, שבאחד מהם ניתן לגלוש בקיץ במגלשות הרים ולחוש מעט מהתחושה הנפלאה של אתרי הסקי, עם המוסיקה והישיבה בשמש. בעיירה מספר בתי קזינו לצד מלונות, דירות, חדרים וארוח בבתי חווה.

אטרקציות נוספות בעיר

בעמק נסללו מספר מסלולים במיוחד עבור רוכבי אופניים, ובעיירה מספר חנויות להשכרת אופניים. זוהי צורת בילוי מומלצת באזור מאחר והעמק הוא מישורי יחסית.

אגם יאסנה (jezero Jasna) הנוצר ממי הפשרת השלגים, נמצא בכניסה הדרומית לעיירה מכיוון מעבר ורשיץ’. על שפת האגם מוצב פסל ברונזה של התיש Zlotorog, שהוא דמות מיתולוגית המופיעה באגדות רבות.

המקומות המומלצים לביקור בעיר הם בית ליזניאק, שהוא בית עתיק ובו מוצגים אתנוגרפיים, וכנסיית “עליית מריה השמימה”. רחובותיה המרכזיים של העיירה, שחלקם משמשים כמדרחוב, גדושים בקיץ בתיירים רבים ודוכני מכירה שונים, דבר המוסיף רבות לאווירה הכייפית של המקום, יחד עם הנוף הפסטורלי המוסיף את הרוגע והשלווה.

כתובת
90 דקות מלובליאנה דרך Jesenice.
תחנת הרכבת הקרובה במרחק 23 ק”מ ב Jesenice.
אוטובוס מלובליאנה כל שעה.

מלונות בקרנסקה גורה

יש בכפר ובאזור הייחודי שלל מלונות מיוחדים ואתרי נופש במחירים סבירים לחלוטין, מומלץ להזמין מראש, ליקטנו עבורכם דילים שווים במיוחד דרך בוקינג עם מסננים מיוחדים של עלות מול תועלת – לזמן מוגבל! לגזור ולשמור!
Booking.com


 

צילום תמונת המקום, הצלם

anikinearthwalker דרך אתר ווקימדיה, תמונת רקע: benj500
4.9/5 - 14 {הצבעות}

כתבות אחרונות

Back to top button