לונדון

כיכר פיקדילי לונדון

כיכר פיקדילי מאופיינת בשלטי חשמל מוארים, צבעוניים ומהבהבים, המקנים לאזור מראה זוהר לעת ערב. השלטים הראשונים הוצבו במקום כבר בשנת 1910, והפכו לסמלה של הכיכר העגולה, שהפכה למשולשת לאחר תוספת שדרות שפטסברי.

היא נחשבת לאזור מתוייר במיוחד בלונדון ויש המון מה לעשות בה ולכל אחד!

מקור השם פיקדילי הוא בחנותו של החייט, רוברט בייקר, שהתמחה בתפירת צווארונים שכונו פיקדילי.

הכיכר הוקמה בשנת 1819, ברובע ווסטמינסטר, במפגש הרחובות ריג’נט, שכונת פיקדילי ושדרות שפטסברי, פרי תכנונו של האדריכל ג’ון נאש.

סיור בכיכר

האטרקציה במקום היא מזרקה שהוקמה בין השנים 1892 – 1893, שבראשה פסל של גבר עירום מאלומיניום שהוא פסל האלומיניום הראשון בעולם, ומתאר את מלאך החסד הנוצרי, ולא את ארוס אל האהבה, כפי שבטעות חושבים. פסל זה הוצב כאתר הנצחה ללורד שפטסברי, הנדבן אנטוני אשלי קופר.

הפסל, פרי יצירתו של הפסל אלברט גילברט, עורר מחלוקות רבות שדעכו עם הזמן, עד שלבסוף התרגלו אליו הלונדונים, והוא נותר על כנו. המדרגות שלמרגלות הפסל, משמשות מקום מפגש ולדייטים לאוכלוסיה ההומוסקסואלית, אולי בשל קרבתו לאזור הסוהו.

בכיכר אטרקציות נוספות: תיאטרון קריטריון משנת 1874, ביתן לונדון שהוא אולם קונצרטים משנת 1859, שהוסב לבית קולנוע ובהמשך נהרס ונבנה במקומו קניון, כנסיית סנט ג’יימס, מלון מרידיאן פיקדילי, חנויות מותגים, והלונדון טרוקרדו – מרכז קניות ובילויים, המכיל שש קומות של חנויות, מסעדות, משחקי וידאו ועוד.

דרך הגעה
רכבת תחתית: Piccadilly Circus

מלונות ולינה בכיכר פיקדילי

יש שלל מלונות ומקומות לינה בכיכר ובאזור הסובב לה והיא מקום מומלץ מאוד לתיירים.

ליקטנו עבורכם מבצעים מיוחדים למלונות דרך בוקינר בבאנר המצורף של המפה, אפשר פשוט לשוטט בה, לבחור את המקום ולהנות דרך מבצע ייחודי בבוקינג!

Booking.com

דרגו את הפוסט post

כתבות אחרונות

כדי לראות גם
Close
Back to top button