אטרקציות בהולנדהולנד

4 עיירות דייגים בהולנד שלא הייתם רוצים לפספס בטיול הבא שלכם!

עיירות דייגים בהולנד

יש מגוון רחב של אטרקציות בהולנד אך יש אטרקציה שלא הרבה מכירים ויכולה להפוך את הטיול שלכם לחוויה תרבותית מעצימה – עיירות דייגים בהולנד נחשבות למסלולי חובה לכל מי שטס לארץ, אוכל מיוחד
מקומות לינה אקסלוסיביים והרבה מים והיסטוריה, הבאנו לכם רשימה של ערי הדייג הכי טובות בהולנד.

בדרום ימת אייסל (Ijsselmeer) שבצפון המדינה נמצאים שלושה כפרי (עיירות) דייגים, וולנדם (Volendam), מרקן (Marken) ומוניקנדם (Monnickendam)  בעבר לפני שהימה נסגרה ע”י סכר אפיסלוט (Dam Afislot ) המקומות שקקו כנמלי דייגים שהתמחו בהרינג המקומי, כיום ניתן לבקר במקום ולראות את התושבים בבגדים מסורתיים, לטעום מתפריט הבנוי על מאכלי ים שניצודו ע”י דייגי המקום. בשנים האחרונות המקומות הפכו לתיירותיים מאוד.

טיילת סחווינגן.( Promenade Showeingn)

טיילת יפה עם הרבה שחפים, בתי קפה וגלידריות וחנויות מזכרות. הטיילת הייתה בעבר כפר דייגים. ניתן לעלות לראש המגדלור שנמצא במרכז המזח (162 מדרגות).

המקום הינו פרבר של האג השוכן על חוף הים והביקור בו מאפשר ליהנות מטיול מהנה על הטיילת הנעימה של האזור. בקצה הדרומי של הטיילת נמצא מוזיאון פסלים פתוח בנושא אגדות ילדים, שמהווה אטרקציה גדולה עבור הילדים.

כתובת: Herteveltstraat 1. פתוח שלישי-ראשון 11:00-17:00. הכניסה בתשלום. יש הטוענים
כי ביקור בהאג אינו שלם ללא ביקור בסחווינגן. שעה.

שייט בהולנד:

השייט בתעלות שימש כאמצעי תחבורה עממי ונפוץ, בגלל מיבנה הטופוגרפיה וכמויות המים במדינה נחפרו עשרות אלפי ק”מ של תעלות. השייט ברחבי הולנד נותן אפשרות לחוויה מיוחדת עם נופים מדהימים, מעבר מתחת לגשרים מתרוממים, עצירה בכפרים אוטנטים, תחנות רוח, גנים מרהיבים, מוזיאונים בשפע ובמגוון גדול, בקיצור כל מה שמטייל זקוק לו אך בצורה שונה בשייט איטי ובשלווה אלוהית.

פריזלנד: Friesland

בצפון הולנד , באזור שפע אגמים ותעלות ונהרות המחברים ביניהם, האזור מפורסם באגמיו ותעלותיו, ניתן לשוט בתעלות על פני שטחים נרחבים, לעצור הכפרים קטנים ושלווים, לבקר בתחנות רוח, לרכב על אופנים לאורך הנתיבים, לדוג דגים החיים בתעלות ולסיים בארוחת דגים מדייג עצמאי.

מקור תמונה Frans Peeters

דרגו את הפוסט post

כתבות אחרונות

Back to top button