ברלין

פאבים בברלין

פאבים מומלצים בברלין

יש מגוון רחב של פאבים בברלין שאסור לכם לפספס, כל פאב בעיר ייחודי ומיוחד, ליקטנו עבורכם את מקומות היציאה הכי טובים בלילה של העיר – שיש בהם טוויסט מיוחד, אז בואו נצא לדרך ונכיר את הפאבים הטובים בברלין.

קלוב דה וויז’יונר

Club de Visionaire – על גדות התעלה ממוקם הבאר הזה, הפופולרי בעיקר בלילות ו’ ומלא עד אפס מקום. המוסיקה אלקטרונית ויש מעט מקום לרקוד. מי שמגיע מוקדם מספיק (לפני עשר בערב) יוכל ליהנות מקוקטיילים טובים ומקום לשבת.

כתובת
בקרבת תחנת Schlesisches Tor
על קו U1
כשהולכים מהתחנה לכיוון התעלה, צריך לעבור את הגשר ולרדת שמאלה לבאר.
Jane Mejdahl
מקום מיוחד וייחודי פאב קלוב דה ז’ונר, צילום: Jane Mejdahl אתר ווקימדיה.

קירק באר

Kirk Bar – קירק הוא באר קטן וחביב בקרויצברג. האווירה נעימה ולא יומרנית, ובדרך כלל מנוגנת ברקע מוסיקת ג’ז, כשלפעמים מורגשות חריגות רוק שנות השמונים, ואפילו קצת אלקטרו פה ושם. בערב קיץ חם אפשר גם לשבת בחוץ. זהו בהחלט מקום טוב גם למי שרוצה להתחיל את הערב, וגם לאלה שיוצאים מאחד המועדונים באזור, ורוצים רק לשבת ולקשקש עם חברים.

כתובת
Skalitzer Str. 75
קו U1
תחנת Schlesisches Tor
כמאתיים מטר מהתחנה.

קייק

Cake – באר קטן אמנם, עם מעבר צר ליד הבאר עצמו, המוביל לבימת הריקודים. בתפריט כל דבר מדיסקו שנות השבעים דרך רוק מטאלי ועד אינדי פופ בריטי. זוהי אלטרנטיבה מצוינת למי שמאס קצת או לא מסתדר עם סצנת האלקטרו של ברלין. גם המיקום, ליד עשרות מועדונים ובארים אחרים מוסיף לפופולריות שלו.

שעות פתיחה
18:00 ועד אחרון העוזבים (מתישהו בבוקר בדרך כלל).
כתובת
Schlesische Str. 32
דרך הגעה
מטרו: Gorlitzer Park

באר הפינג-פונג

Ping Pong Bar – במקום החצי חוקי הזה יש בקושי שני חדרים, באר, כמה ספות ושולחן פינג-פונג. קצת רוקדים ומדברים, אבל בעיקר שותים פה הרבה בקס וברלינר, תוך כדי משחקי פינג-פונג המוניים. מקום של צעירים, שנאמר עליו שהוא מאד אופייני לברלין בכלל ולקרויצברג בפרט.

כתובת
לוקחים את ה-U1 לתחנת גורליצור
(Gorlitzur), הולכים על רחוב ווינר (Wiener) ופונים ימינה ברחוב גלוגאוור (Glogaeur).

ונדל

Wendel – זהו באר ומועדון קטן בקרויצברג (Kreuzberg), עם סלון גדול מלא בכוסאות נוחות, בר מאובזר ושלושה סוגי קפה משובחים מברזיל, אקוודור ואתיופיה. הצוות מאד ידידותי והקהל דובר את רוב שפות העולם. מדי פעמיים שלוש בשבוע המקום מארח די.ג’יי מסורתיים ששמים מוזיקה ממדינות שונות. בדרך כלל מדובר באלקטרו או היפ הופ.

התפיסה של הבאר גם היא קצת מיוחדת ומערבבת גישה אקו-אתית (או bio בגרמנית) בכל מה שקשור לאוכל, ואמנות גראפית מתריסה.

אם אתם באזור באמצע היום באמצע השבוע ורוצים מקום נוח לשבת, שירותים נקיים וקפה מצוין, זה המקום בשבילכם.

כתובת
schlesische strasse 42
ללכת כ-50 מטר מתחנת Schlesische שעל U1.

בית האופרה הלאומי של גרמניה

Staatsoper Unter Den Linden – בית האופרה הלאומי של גרמניה הוא אחד הבניינים המפוארים העומדים לאורכה של השדרה המפורסמת. הוא החל להיבנות בסוף המאה ה-18 ואירח מאז את טובי האופרות, הנגנים והמלחינים, וממשיך להיות אחד מבתי התרבות הראשיים של אירופה.

ההיסטוריה העשירה של האופרה רצופה מחזות מצליחים רבים של מחזאים מפורסמים כמו וובר, אוטו קלמפר, וברונו וולטר.

האופרה נוסדה ביולי שנת 1741, כאשר המלך פרידריך השני נתן מימון לבנייתה. בשמונה עשרה באוגוסט 1843 האופרה נשרפה עד היסוד, וברשות הארכיטקט לנגאס נבנה בנין האופרה שוב, רק בכדי לההרס על ידי הפצצות כוחות הברית בשנת 1945.

בניית הבניין בפעם השלישית לקחה זמן רב, אך היא הושלמה בשנת 1955. מאז נפילתה של חומת ברלין חזרה אופרת ברלין להיות אחת מאריות העולם בסצנת המחזות ואופרות. בשנת 2002 מונה המנצח הישראלי דניאל ברנבוים למנהל האמנותי של האופרה, והוא מכהן בתפקיד מאז.

שעות הפתיחה והמחירים משתנים בהתאם למופע הנוכחי.

כתובת
Unter Den Linden, BebelPlatz
דרך הגעה
אוטובוס: 100, 200
בניין האופרה שטאטסאופר
בניין האופרה שטאטסאופר – צילום: Marek Śliwecki

פראנץ

זהו מועדון-מסעדה די גדול, הממוקם במתחם קולטור ברוריי. למועדון יש גן חיצוני, חלק של מסעדה וחלק של ריקודים.

מה שמייחד את המועדון הזה, זה שהוא נותן אלטרנטיבה לאלה בברלין שלא בהכרח רוצים לרקוד למוזיקה אלקטרונית. הקהל, בהתאם, נשלט יותר על ידי צעירים בשנות העשרים המאוחרות ואלה בשנות השלושים שלהם.

מחירי כניסה
4 – 6 יורו, תלוי בערב.
כתובת
Schonhauser Allee 36
Haus R
דרך הגעה
רכבת: U2, תחנת Schonhauser Allee.

גן העדן של הרוד-ראנר

Roadrunner’s Paradise – בפאב הזה, המעוצב בצורה מטורפת קצת, יש מקום לעד 70-80 אנשים הבאים למסיבות והופעות חיות. יש הרבה מוזיקה מסורתית משני צדי האוקיינוס האטלנטי ומכל צדדיה המגוונים של אירופה, עם תיבלונים יותר עכשוויים מהעולם האלקטרוני ועולם ההיפ הופ. יש גם גן בירה קטן ללילות הקיץ החמים.

המוטו של הפאב: בנים ובנות מהירים (ומהירות) במיוחד…
המקום קצת מוסתר, כמאתיים מטר מצומת מרכזית, אז כשיוצאים מהרכבת, מומלץ לשאול את יושבי הקפה או גן הבירה הסמוך.

כתובת
Saarbrucker street 24
לוקחים את ה-U2 לכיוון פנקו ויורדים בתחנת זנפלדר פלאץ (Senefelderplatz)

קפה בורגר

Kaffee Burger – המקום מפורסם בברלין בשל ההרכבים השונים ומשונים המופיעים בו, והמסיבות שיש כאן בכל ימות השבוע. אפשר למצוא כאן הופעות של אינדי, ג’ז, רוק מתקדם, גראז’, כלייזמר ועוד ועוד. אחת מלהקות הבית הקבועות היא החזית האדומה של ברלין (Rot Front Berlin). הלהקה לוקחת מוסיקת פולקלור וכלייזמר ממזרח אירופה, ומלבישה על זה סקא, רגאי והיפ הופ. הלהקה מטריפה את המקום הקטן בערך פעם בחודש.

כתובת
60 Tor Steet
לוקחים את ה-U2 לכיוון פנקו ויורדים בתחנת רוזה-לוקסנבורג (תחנה אחת מאלכסנדרפלאץ). המרחק מתחנת רוזה-לוקסנבורג למועדון הוא כמאה מטרים.
4.9/5 - 15 {הצבעות}

כתבות אחרונות

כדי לראות גם
Close
Back to top button