אטרקציות בניו זילנד

דנידין ניו זילנד

דנידין ניו זילנד

דנידין ניו זילנד – נמצאת בדרום מזרח האי הדרומי.

ויושבת במערב חצי האי אוטאגונ (Otago), זו העיר השנייה בגודלה באי הדרומי, שם העיר לקוח מהשם הקלטי העתיק של אדינבורו הסקוטית.

אם כרייסטצ’רץ’ היא העיר “האנגלית” של ניו זילנד, הרי שדאנידין היא בעלת עבר וחזות “קלטית”. ההתיישבות באזור העיר החל עם התיישבות המאורים במאה  ה 13.

התיישבות האדם הלבן החלה לאחר הגעת ג’ימס קוק למפרץ בשנת 1770. הנהירה לאזור החלה בשנת 1861 עם גילוי מרבצי זהב ופיתוח המכרות באזור.

זו עיר גדולה ותוססת, הרבה בזכות אוניברסיטת אוטאגו (Otago), החשובה באוניברסיטאות ניו זילנד, השוכנת בעיר, מגוון גדול של בארים איריים ואלפי הסטודנטים שבעיר מעניקים לה אווירה צעירה וחיי לילה שאינם אופייניים לערי ניו זילנד.

ניתן לעשות בעיר סידורים של Immigretion כגון: הארכת ויזה.

אקלים:

לאורך כל חודשי השנה ישנם ממטרים, סה”כ כמות המימטרים השנתי איננה גבוה במיוחד, בממוצע כ 800 מ”מ רב שנתי. החודשים הקרים הם ממאי ועד אוקטובר, העונה המומלצת לטיול היא מנובמבר ועד סוף אפריל.

אתרי טיול בעיר והאזור:

  • בדאנידין נמצא הרחוב הכי תלול בעולם, תשאלו ב- i איך להגיע אליו. זה נחמד מאוד ואם הרכב שלכם בכושר אז תנסו לעלות.
  • שוקולד: אטרקציה נוספת לאוהבי השוקולד היא סיור במפעל שוקולד במשך שעה. התענוג עולה 12$, עם הנחה של כרטיס סטודנט. מקבלים הרבה שוקולד במהלך הסיור… תיזהרו לא לקבל בחילה מרוב שוקולד.
  • הגנים הבוטנים: נמצאים בעמק ומציגים מגוון צמחים גדול, יש בשטח חממות המאפשרות תצוגת צמחים שללא חממות לא היו שורדים.
  • רכבת ערוץ Taieri היוצאת מתחנת הרכבת הממוקמת במבנה מאוד מרשים שנחנך ב 1906 , המבנה שופץ לאחרונה, הרכבת עוברת בנקיק Taieri ועד חצי האי אוטאגו (Otago),
  • שוק השבת המתקיים בכיכר אמזק (Anzac) הנמצא בצמוד למבנה תחנת הרכבת. טירת Larnach  ממוקמת על גבעה השולטת ומשקיפה על העיר והנמל, במקום נערכים סיורים מודרכים, הכניסה בתשלום.
  • מבשלות Speights
  • מוזיאון אוטאגו (Otago), נחשב למוזיאון טוב המביא מגוון גדול של מוצגים המלווים בהסברים, המוזיאון מתעסק ומציג את נושאי התרבות בעבר ובהווה וכן את הטבע באיים.

 

תמונת המקום מאת אתר – MEGA PIXEL

דרגו את הפוסט post

כתבות אחרונות

Back to top button