לונדון

חיי לילה בלונדון

חיי לילה ומועדונים בלונדון

בלונדון יש מגוון רחב של חיי לילה ומעודנים מעולים שיכולים להתאים לכל סוגי האנשים.

הבאנו לכם את מקומות החובה בעיר שפשוט אסור לפספס בביקור!

חיי לילה בלונדון – 4 מקומות חובה

הרשימה המלאה של ההמלצות!

כיכר סוהו – Soho Square

כיכר סוהו היא גן נעים המזמין לנפוש בו בשעות היום והערב. הכיכר נבנתה בשם כיכר המלך בשנת 1681, כמקום הנצחה למלך צ’רלס השני, שפסלו ניצב בגן.

בגן יש מבנה עץ, המשמש למופעי קונצרטים במהלך הקיץ, וספסל המנציח את הזמרת קירסטי מקול (Kirsty MacColl), שכתבה את השיר “בסוהו סקוור”.

 

רולר דיסקו – Roller Disco

מועדון דיסקו למחליקי הרולר בליידס, אם חשבתם שכבר שמעתם הכל אז הנה הפתעה בשבילכם. הרולר דיסקו בקנבס הוא מועדון עם 3 רחבות שונות וגדולות שבכל אחת מהם רוקדים כמה עשרות אנשים עם רולר בליידס. בעל המקום אינו ממליץ לשתות אלכוהול במקום כדי לא להתעופף רחוק מדי!
המסיבות מתקיימות בימי חמישי ושישי מהשעה 20:00 בערב עד חצות, מחיר הכניסה 12.5 פאונד עם השכרת רולר.

כתובת
Canvas – Bagley’s Studios, Kings-X Freight Depot, York Way, London, N1 OUZ

סוהו – SoHo

סוהו הוא מוקד לחיי הלילה הבוהמיים של לונדון, ומקום הבילוי של הקהילה ההומו-לסבית. סוהו הוא אזור התרבות, האמנות, חיי הלילה והפריצות של ווסט אנד. יש כאן מקומות רבים שאפשר לבלות בהם את הלילה, בתי קפה, מסעדות, פאבים, מועדוני ג’אז ומוזיקה מגוונת, מועדוני ריקודים, תיאטראות, בתי קולנוע, בתי קולנוע לסרטים פורנוגרפיים, חנויות קטנות, בוטיקים וגם בתי בושת רבים. ביום המקום הוא רובע האמנים של העיר, ואפשר למצוא כאן גלריות רבות, בתי ספר לאמנות, וצבעוניות רבה.

לחלק מהסוהו נחשבים בין היתר כיכר לסטר, כיכר פיקדילי, כיכר גולדן, כיכר הסוהו, שוק רחוב בריק, רחוב ריג’נט ושדרות שפטסברי.

האזור היה בעבר שטח פתוח, שאנשי האצולה נהגו לצוד בו. מקורו של השם סוהו, הוא כנראה בקריאת ציד. לאחר השריפה הגדולה של לונדון בשנת 1666, אוכלס סוהו בבני אצולה. הם נטשו במאה ה-19, ובמקומם הגיעו לכאן אנשי הבוהמה.

במאה ה-20 שלטה כאן תעשיית הזנות והפורנו. בשנת 1972 קמה אגודת הסוהו, שפעלה וטיהרה את המקום, ובין היתר מיסדה את הנעשה בסוהו בדרך מבוקרת.

מיניסטרי אוף סאונד – Ministry of Sound

אחד ממועדוני הלילה המפורסמים בעולם נמצא בשכונת אלפנט אנד קאסל הדרומית. מיניסטרי אוף סאונד שיחק תפקיד חשוב בהתפתחות הסאונד של שנות השמונים המאוחרות, והיה ממייסדי ומנביאי עליית סגנון ההאוס.

במקום ניגנו חשובי התקליטנים, ונערכו מסיבות שהיו לציוני דרך בהיסטוריה של המוזיקה האלקטרונית. היום המועדון הוא אימפריה של ממש, ומפעיל מקומות גם מחוץ לאנגליה. כל חובב מוזיקת חייב לעצמו ביקור במועדון שהפך להיסטוריה.

כתובת
Gaunt Street 103

לינה בעיר באזורים המועדונים

אזורי המועדונים המרכזיים נחשבים למקומות לינה די טובים עבור צעירים.

הבאנו לכם את המקומות הכי מומלצים על ידי בוקינג עם הנחות ייחודיות:

Booking.com

 

 

 

5/5 - 11 {הצבעות}

כתבות אחרונות

כדי לראות גם
Close
Back to top button