אטרקציות בוינה

ארמון הופבורג – מידע, היסטוריה וכתובת של המלון

ארמון הופבורג וינה

– ארמון החורף שנקרא ארמון הופבורג (Hofburg palace) היה ביתה של שושלת האבסבורג המפורסמת, ששלטה בממלכה האוסטרו-הונגרית מעל מאה שנה, עד מלחמת העולם הראשונה.

כיום משמש הארמון כמעונו הרשמי של נשיא אוסטריה, במעין ניסיון להמשיך את השושלות המפוארת אל העתיד.

כיום ניתן לערוך סיורים בארמון בעקבות ההיסטוריה המפוארת שלו, או לערוך בו פגישות דיפלומטיות רשמיות, ואפילו חתונות, אם יש לכם מספיק מטילי זהב בארנקכם.

הארמון נחשב לאחד המתוירים בארמונות אוסטריה ויעד תייור מבוקש, מבקרים בו כמעט שני מיליון איש כל שנה.

ההופבורג הוא כעת מעונו הרשמי של הנשיא הפדרלי האוסטרי. הוא מכיל גם מוזיאונים רבים, כולל האוצר הקיסרי, מוזיאון הנשקייה וכמה גלריות לאמנות.

שווה להקדיש לפחות שעה – שעתיים של ביקור במקום – גם למי שלא חובבי הז’אנר.

כתובת
Heldenplatz, P.O. Box 113
1014 Wien, Österreich
שעות פתיחה: כל יום מ-8:00 ועד 18:00.

כרטיסים לארמון הופבורג ומחיר

המחיר משתנה מאוד בהתאם לתקופה בשנה וגם בסוג הסיור, בדרך כלל סיור בארמון משולב בדרך כלל עם עוד אטרקציה נוספת והמחיר הממוצע הוא 40 דולר לאדם, ניתן לבדוק אופציות לסיור דרך אתר ויאטור ולשריין מראש על פי סוג האטרקציה:
לבדיקת סיורים לארמון דרך Viator לחצו כאן

כרטיסים לחצר האוצר של הקיסר בארמון

האטרקציה הכי שווה במקום היא האוצרות העתיקים של הקיסרים וניתן לראות תצוגות של תכשיטים בני מאות ואלפי שנים, כרטיס למקום עולה בממוצע כ-40-50 שקל.
לבדיקת זמינות כרטיסם ב-Tiqets לחצו כאן
לבדיקת זמינות כרטיסים ב-Viator לחצו כאן

כמה עובדות מעניינות על הארמון

1.  הוא נחשב למקום המגורים העיקרי של השושלת ההבסבורגית מ-1636 עד 1919 והורחב עם הזמן לכלול שני ארמונות: הארמון העליון והמפלס של הארמון התחתון.

2. ההופבורג הוא כיום אחד משלושה מוזיאונים מרכזיים בוינה ונחשב בן הגדולים שבהם, יחד עם מוזיאון ה- Kunsthistorisches וגם מוזיאון שצקמר.

3. האוצר הקיסרי ממוקם כאן ומכיל כמה מהחפצים היקרים ביותר בעולם והנדירים, כולל תכשיטי הכתר הקיסריים של אוסטריה ואיזור בוהמיה ואוצרות נוספים כמו עותק של “המדונה” מאת האמן ליאונרדו דה וינצ’י.

4. הוא נבנה בין השנים 1568-1576 על מה שהיה שטח פתוח גדול מחוץ לחומות העיר של וינה ליד מנזר ישן.

הופבורג וינה – שורה תחתונה

ללא ספק מדובר באחד מהארמונות המפוארים ביותר שיש באוסטריה והוא בעל היסטוריה ענפה ועמוקה ונחשב ליעד חובה למי שמגיע לבקר בבירת אוסטריה, מומלץ לשריין כרטיסים מראש על מנת להבטיח כניסה, בקיץ המקום עמוס במבקרים ותוכלו לחסוך זמן ככה.

4.9/5 - 22 {הצבעות}

כתבות אחרונות

Back to top button