כרתים

רתימנו – אטרקציות, מלונות ומידע למטייל שחייב להכיר בעיר!

רתימנו (Rethimno) – עיר חוף נחמדה שכמו כל הערים בכרתים, תחילתה כעיר ונציאנית. בה תערובת של סגנונות בנייה: תורכי ו-ונציאני.

יש בה חוף חולי עטור דקלים, מבוך של סמטאות מתפתלות ושוקקות חיים, כנסיות ומסגדים. העיר העתיקה בהחלט שווה ביקור.

אטרקציות ברתימנו

כדאי לראות את מזרקת רימונדי העשויה שיש, את בנין הלוג’ה (העירייה הוונציאנית) ומסגד נראדנזס, שהוסב לכנסיה ומצריחו נשקפת תצפית יפה.

חובבי ארכיאולוגיה ימצאו עניין במוזיאון הארכיאולוגי הקטן ובו מוצגות גם מצבות קבורה יהודיות. מעל העיר מזדקרת מצודה וונציאנית מרשימה, שנבנתה במאה ה-16 והגנה על העיר מפני שודד הים חיר-דין-ברברוסה.

מבצר העיר – Fortetza of Rethymno

סמוך לאזור הנמל מצוי מבצר עתיק מוקף חומה מהתקופה הוונציאנית, שנועד להתגונן מפני שודד הים חיר-דין-ברברוסה, ששוטט באזור באותם ימים. בסיסו האחד היה בגולף המזרחי של חצי האי ספינלונגה, ובסיסו השני בכפר שהיום הוא חיפה.

תמורת תשלום ניתן להכנס אל המתחם ולסקור מבנים בסגנון ונציאני אשר שרדו בחלקם, כולל המסגד הטורקי ומערת הקירור (המבצר עצמו שלם על כל חומותיו ומגדליו) וכן להלך לאורך החומה וליהנות מהנוף הנפלא של העיר רתימנו ממבט על.

באותו כרטיס אפשר להיכנס למוזיאון הקטן והמעניין הנמצא ממש מול פתח הכניסה למצודה. משם יורדים אל סימטאות העיר העתיקה על שלל חנויותיה.

מלונות ברתימנו

בעיר יש שלל מקומות לינה מעולים שמתאימים לטיול, לנופש וגם לבטן גב.

העונה המומלצת לטיול היא בסוף האביב וכל הקיץ עד לסוף ספטמבר, הבאנו לכם 5 מקומות מומלצים ללינה דרך בוקינג עם מבצעים ייחודיים – לגזור ולשמור:
Booking.com

שורה תחתונה

אם אתם מטיילים בכריתים המקום ללא ספק מומלץ.

יש שלל מלונות מעולים באיזור, אנחנו ממליצים לבדוק בבוקינג מראש כי בשיא העונה המקום עמוס תיירים וקשה למצוא מלון טוב.

 

 

צילום התמונה המרהיבה של המקום, הצלם: Theophilos Papadopoulos

5/5 - 10 {הצבעות}

כתבות אחרונות

Back to top button