לינה בקובה

מקומות ללינה בקובה – ככה תבחרו את המקום המושלם ובקלות!

מקומות ללינה בקובה

ברוב מקומות הלינה בקובה, מלונות ובתים, יש חדרים זוגיים במחירים די קבועים. לכן לטייל בזוג הרבה יותר זול מאשר לבד, ופחות מסובך מאשר לטייל בשלושה. יש שתי צורות לינה עיקריות:

צורות לינה בקובה

  1.  מלונות: רמת המלונות היקרים טובה, ורמת המלונות הזולים סבירה אך לעיתים ללא מיזוג וללא מים חמים – כדאי לבדוק לפני הכניסה לחדרים והתשלום. אפשר בד”כ למצוא מלון סביר ב-30-40 $ לחדר זוגי.
  2.  casa particular (בספרדית “בית פרטי”): בתים פרטיים בעלי רישיון לארח תיירים. ברוב המקרים המחירים זולים כ 20-25 $ לחדר זוגי (המחירים נכונים לאפריל 10), וזו אפשרות מצוינת להכיר את הקובנים ואורח חייהם. בחלק מהחדרים יש שירותים צמודים ובחלק השירותים משותפים לתייר ולמשפחה המארחת. בתים אלה מסומנים במשולש ירוק. במידה ומעוניינים גם באוכל יש להוסיף תשלום, בכל מקרה זה טעים וזול יותר מכל מסעדה. באופן טבעי, עלולים לפעמים ליפול על מארח תאב בצע ולא ישר. לכן רצוי לקבל ממטיילים אחרים המלצות על קאסות במקומות אליהם תגיעו – המלצות אפשר למצוא כאן, באתרים אחרים או ממטיילים שפוגשים בדרך. בכל מקרה, רצוי לסכם עם המארח מראש מה המחיר, ומה הוא כולל (ארוחת בוקר למשל). זה חוסך מצבים לא נעימים מאוחר יותר.
  3. בעלי הקאסות מציעים לפעמים גם ארוחת ערב בתשלום (5-6 $ דולר לאדם) וכביסה (2 לנגלה $).  לא להתבייש להתמקח, אבל בסבירות. אל תשכחו שהמארחים משלמים תשלום שנתי עבור הרישיון לארח, שהוא הון עתק, ומתאמצים מאוד כדי לכסות את ההוצאה. עדיף לא לקבל המלצה ממקומי: הוא כנראה קשור לבעל הבית, מה שלא מבטיח לכם את האיכות, ואם הוא יביא אתכם לבית, הוא גם יצפה מכם לעמלה/טיפ.

איך נבחר מקום ללינה בקובה

הדבר הראשון שחשוב שנשים בפנינו לפני הבחירה במקום הלינה – הוא התקציב, לאחר שסגרנו את התקציב חשוב שנבדוק מספר מסויים של מקומות, בין אם זה קאסות, מלונות או בתים פרטיים, ההמלצה שלנו היא ללכת לכיוון של המלונות שם תרגישו קצת בטוחים יותר והשירותים שתקבלו יהיהו ברמה קצת גבוהה יותר מקאסות – למי שחשוב רמת הלינה, האוכל והשירות.

צירפנו לכם דילים שווים ללינה מאתר בוקינג עם הנחות בלעדיות לגולשי האתר דרך הלינק מטה:



Booking.com

דרגו את הפוסט post
Back to top button