אטרקציות בקובה

מוזיקה ותרבות בקובה שכדאי להכיר שמגיעים לטיול בארץ!

קובה- מוזיקה ותרבות

בכל עיר ברחבי קובה ישנם בתי מוזיקה (casa de la musica) , חלקם יקרים ורובם עממים, המוזיקה מגוונת והקצב תמיד סוחף. מומלץ לתת לגוף ולנפש להיסחף בקצב המקומי (החברה בבית לא נמצאים עמכם ולכן נצלו את ההזדמנות להתפרק).


הוואנה:

ברחוב אוביספו (obispo) בעיר העתיקה ישנם בתי קפה וברים שלהקות וזמרי טרובדורים מופיעים בהם, מופעי מוזיקה נוספים ניתן למצוא ליד קתדרלה ובפלסה סן פרנסיסקו ( plaza san francisco) , אפשר לשמוע להקות סלסה ולרקוד עד אור הבוקר בקברט נסיונל.

בתאטרון הלאומי של קובה מופיעים לעיתים גדולי המוזיקאים באי.

בהוואנה ישנם עוד אלפי מקומות להאזנה וריקודים לצלילי הלהקות המקומיות.


סנטיאגו דה קובה:

העיר מהווה את בירת הפולקלור של קובה, ניתן לראות מגוון להקות בכל ימות השנה, ליד מלון קאסה גראנדה (casa granada ) יש מבחר בתי מוזיקה ומוזיאון הקרנבל  (museo del carnaval ). מול המוזיאון בקאסה דל אסטודיאנטה בכל ערב ובעיקר בסופי שבוע ישנם מופעים של מיטב הלהקות.

כל שנה בחודש יולי נערך בסנטיאגו דה קובה קרנבל  הפייסטה דל פווגו (fiesta del fuego פסטיבל האש, הקרנבל מהווה “סם”  לריקודים ושירה עד כלות הנשמה, מומלץ.


טרינידד:

מקום המפגש של להקות הטרובדורים בערבי השבוע הוא בלה קאסה דה לה טרובה (la casa de la trova) כאן ניתן לשמוע את כל הסגנונות בנפוצים באי החל ממנגינות סון ובג’ם סשן עד למקצבי הרומבה והסלסה.

הפעילות המוזיקלית נמשכת לאורך כל היממה עם דגש יתר על הערבים והלילות.

דרגו את הפוסט post
Back to top button