יעדים באל סלבדור

ערים לטיול באל סלבדור – כל הערים הכי טובות לטיול שיש!

ערים לטיול באל סלבדור

יש מגוון ערים לטיול באל סלבדור – ליקטנו לכם את הטובות ביותר – יוצאים לדרך!

אילובסקו (Ilovsko):

נמצאת כ- 55 ק”מ מצפון מזרח לסן סלבדור (San Salvador). באזור מספר עיירות קולוניאליות היוצרות אווירה מיוחדת בכל האזור. זו עיירה קולוניאלית אשר ייחודה באומנות הקרמיקה המיוצרת בה.

בין עבודות הקרמיקה המפורסמות ביותר הן עבודות מיניאטוריות מהווי המקום המוכנסות למעטפות, פריטים אלה נקראים בשפת הילידים סורפרסאס (Sorpresas), שפירושו הפתעות.

בעיירה פועל שוק מיוחד לקרמיקה ומלאכת יד אותנטית, מומלץ ביותר להגיע לעיירה לביקור והסתובבות בשוק, המחירים מפתיעים, תושבי העיירות באזור המקפידים על אסטטיקה, ליד הבתים גינות פרחים והקפדה על ניקיון, עם בו האביב האזור והעיירות הופכים לגן פורח, מגוון הפרחים וצבעים משגע.

האזור והמסלול בין העיירות נקרא מסלול הפרחים  (Ruta De Las Flores) מסלול הליכה היפיפה.

יש היוצאים לסיור מודרך לאורך שביל הפרחים במסלול מעגלי, הסיור מתחיל מהעיירה אוואצ’אפן Ahuachapan)) אליה ניתן להגיע מסן סלבדור (San Salvador) או מסנטה אנה (Santa Anna).

העונה הטובה בה יש את מירב הפריחה היא בחודש דצמבר.


העיירה אטאקו (Batak):

הנמצאת באזור היא עיירה קולוניאלית מרהיבה, על קירות הבתים ציורו ציורי קיר מה שהופך את העיירה לגלריה פתוחה, בקרבת מקום לעיירה ישנו הר געש אשר הלוע התמלא המים המקום נקרא: לגונה ורדה ומסביבו שפע פריחה טרופית, מדהים. מומלץ מאוד לעלות לגבעת הצלב לתצפית מרשימה על העיירה ואזור.


העיירה חואיואה Juayua)):

ממוקמת בין הרי געש, מה שהביא לקרקע מאוד פורייה המנוצלת לצרכי חקלאות, הרבה מטעי קפה.  בימי שבת וראשון פועל בעיירה שוק אוכל המציע מאכלים מקומיים במגוון גדול של תפריטים, מאכלי ים בנוסח מקומי, מומלץ בחום להגיע ולטעום. מוקד משיכה לתרמילאים הם מפלי המים los chorros de calera הנמצאים בקרבה לעיירה והגישה אליהם נוחה מאוד.


העיירה אפאנקה (Apaneca):

הנמצאת בגובה של 1,450 מטר בקרבת הגבול עם גוואטמלה, העיירה מציעה ספורט אתגרי מיוחד, אומגה מעל צמרות העצים,  אטרקציה מיוחדת: טיול צמרות מרהיב ועתיר אדרנלין: גלישה במהירות מעל צמרות עצים, בגובה 1450 מטר, שבעצם מספקת הנאה מתצפית מדהימה על כל הסביבה.

העיירה נמצאת על מסלול הפרחים (Ruta De Las Flores) היפיפה. אטרקציה בקרבת מקום לעיירה זו הלגונה הירוקה – Laguna Verde, הלגונה מהווה מוקד משיכה לחובבי הטבע וצפרים, המים מאוד קרים והשלווה הסובבת משרה אווירה מיוחדת.

סביב העיירה מגדלים מטעי קפה, מרשים להסתובב בין המטעים, הנוף הפסטורלי ושורות שורות של עצי הקפה יוצרים תחושה שהמקום סודר ע”י הקדוש ברוך הוא ולא ע”י חקלאי המקום.

לינה:

בעיירה ישנם מקומות לינה מסודרים, בדרך כלל הם די יקרים לתרמילאים, ניתן למצוא מקומות לינה זולים המציעים תנאים בסיסיים בלבד.

הגעה:

יש קווי אוטובוס מסן סלבדור (San Salvador) ומסנטה אנה (Santa Anna) לאזור העיירות ושביל הפרחים.


הכפר לה פאלמה (La Palma):

נמצא כ- 80 ק”מ מצפון לסן סלבדור (San Salvador) הבירה, כ- 4 שעות נסיעה באוטובוס. התחבורה לאזור ולכפר איננה סדירה ויש לקחת זאת בחשבון למתכננים ביקור במקום. האזור ההררי ובעל נוף יפיפה.

זהו כפר הנמצא בבידוד מה מהמודרניזציה, כשעיקר התמחות תושבי הכפר היא בעבודות גילוף עץ. לשוהים בכפר גם בלילה, כדאי לציין כי אין מקומות לינה, אלא בבתי המקומיים.


פרקין (Perquin):

היא עיירה הנמצאת כ- 3 שעות נסיעה מסן מיגן (San Miguel)  ליד הגבול עם הונדורס. ייחודה של העיירה במוזיאון המהפכה שהוקם בה.

מוזיאון המהפכה של אל סלבדור (Museo De Revolucion Salvadorena):

המוזיאון עוקב אחר הסיבות למלחמה, שלביה וסיומה. במוזיאון סרטונים, תחנת הרדיו עם הודעות מוקלטות מאותה תקופה, מוצגים פריטים שונים כגון: כרזות, תמונות, כלי נשק מגוונים ומוזרים מאותה תקופה ועוד. מומלץ לחובבי המהפכות, לאוהבי היסטוריה ופעילות צבאית. לכל היתר זה מיותר.

דרגו את הפוסט post
Back to top button