אטרקציות בארגנטינה

פארק לאנין – מידע לטיול, מסלולים ואטרקציות בפארק

פארק לאנין נחשב ליעד תיירותי נהדר לטיול בארגנטינה.

נמצא מצפון לעיר על גבול צ’ילה, בדרום מערב מחוז נאוקן, כביש הגישה לפארק הוא כביש מס’ 234. הפארק הוכרז בשנת 1937 כפארק לאומי במטרה לשמר את אופיו הטבעי, את הצמחייה הייחודית ובה עצים בסכנת הכחדה, הפארק משתרע על שטח של כ 412,000 דונם. ההרים בשטח הפארק הם הרי געש מה שיוצר נוף שונה ובעל אופי מיוחד, הפארק ניקרא ע”ש הר הגעש לאנין (Volcán Lanín).

פסגת ההר של פארק לאנין

פסגת הלאנין הנה הגבוהה בפארק והפופולרית בין המטיילים בו, רוב המטיילים יוצאים לטיול מאורגן ומודרך ע”י מדריך מקומי המכיר את השטח היטב, הטיול כולל טיפוס לפסגת ההר, היציאה למסלול הטיפוס מהעיירה הסמוכה סן מרטין דה לוס אנדס (San Martin de Los Andes).

העיירה  שוכנת על אגם וממוקמת קרוב (יחסית) למעבר הגבול עם צ’ילה. זוהי נקודת לינה טובה במידה ומשכירים רכב ונוסעים לאגמים.
כ 24 ק”מ מהעיירה יש שדה תעופה המאפשר הגעת תיירים לאזור. אפשרות נוספת לגישה היא בכביש 234 המגיע עד לעיירה.

בפארק גדלים עצי אראוקריה ענקיים בני מאות שנים, המוכרים לחובבי הגננות בארץ כעץ נוי. בשטח הפארק ישנם נהרות ואגמים וביניהם: אגם Rucachoroi, אגם Tromen הנמצא ליד הר הגעש לאנין, אזור מיוחד מבחינת הצמחייה הוא השטח ליד אגם Huechulafquen, באזור זה גדלים עצים ייחודיים עץ קוף חידה המגיע לגובה של כ 45 מטר וגדל בתחום גבהים 900 עד 1800 מטר. עץ אשור קני.

מסלולי הליכה פארק לנין

בשטח הפארק עשרות מסלולי הליכה מסודרים מסלולים קצרים של כמה שעות ומסלולים ארוכים של מספר ימים,  מידע ניתן לקבל בשער הכניסה ובעיירה סן מרטין דה לוס אנדס (San Martin de Los Andes). טלפון לברורים: (029)   72-427-233 כתובת דוא”ל: [email protected] .האקלים קר יחסית,  בחורף האזור מושלג וקפוא, ממוצע ממטרים בשנה כ -1,500 מ”מ .

מידע כללי:

הפארק נימצא על גבול צ’ילה ויש בשטחו 3 כבישים המשמשים כמעבר בין שתי המדינות, כבישים מס’ 62, 60 ו 48. בשטח הפארק ניתן ללון אך ורק במקומות המוגדרים לכך, את האשפה יש לאסוף ולהוציא משטח הפארק.

מקור תמונה ראשית Natalia Reyes Escobar

דרגו את הפוסט post

כתבות אחרונות

Back to top button