אטרקציות באוסטריה

כפרים באוסטריה – עיירות מדהימות שווה להכיר וטיפים!

כפרים באוסטריה

יש כמה כפרים באוסטריה או עיירות באוסטריה שווה להכיר ולא תמיד הן משווקות טוב.הבאנו לכם שלושה יעדים מיוחדים של כפרים באיזור של אוסטריה שווה לבקר בהם.

כפרים באוסטריה – 3 כפרים מיוחדים!

להלן הרשימה המיוחדת שלנו, לגזור ולשמור!

1. אימסט

אימסט היא עיירה טירולית טיפוסית השוכנת על הנהר אין (Inn), וממוקמת 55 ק”מ מערבית לאינסבורק בגובה של 828 מטרים. זוהי עיירת נופש מקסימה, הפעילה בעיקר בחורף באטרקציות השונות הכוללות סקי, טיפוס הרים, טרקים ועוד. ברחובותיה הציוריים פסלים ומזרקות, ובתיה מטופחים ויוצרים אוירה ביתית ומזמינה.

2. אוברנדורף בטירול

עיירה קטנה (2,000 תושבים), שכנתה הקטנה של סנט יוהן בטירול, הנחבאת לצידי כביש 161, המוביל דרומה אל קיצביל. בקיץ תוכלו למצוא כאן מתחם בריכות שחיה ומגלשות מים, בשם Bichlachbad, המשתרע על פני 13 דונם. בדומה לשמה של השכנה סנט יוהן בטירול, גם אוברנדורף הוא שם נפוץ באוסטריה. לכן כדאי להוסיף את הסיומת “in Tirol” כשמחפשים אותה.

דרך הגעה
מסנט יוהן בטירול 5 ק”מ דרומה על כביש 161.
מקיצביל 7 ק”מ צפונה על כביש 161.

3. פיברברון

כפר נופש קטן בן 4,200 תושבים, הנמצא במרחק 90 ק”מ מאינסברוק ושייך לאזור טירול, מחוז קיצבהיל. תחילתו של הכפר במבצר שנבנה בידי הברון רוזנברג בשנת 1187. בשנת 1938 הוסב המבצר לבית מלון בשם Schlosshotel Rosenegg.

יש עוד מגוון רחב של יעדים וערים מיוחדות באוסטריה ששווה לכם להכיר. אנחנו ממליצים לכם להזמין מלונות מראש לאיזור שאתם רוצים להגיע. חשוב לזכור שאוסטריה היא יעד פופלארי בכל עונות השנה בגלל אתרי הסקי – על כן יש להערך מראש!
מקור תמונה ראשית Rufus46
דרגו את הפוסט post

כתבות אחרונות

Back to top button