ערים בטורקיה

בלק טורקיה – מידע למטייל שאתם חייבים להכיר בבירת הגולף של טורקיה!

בלק טורקיה (Belek)  – אין ספק שהעיירה שאך לפני מספר שנים לא רב נשענה על חקלאות, הפכה למותג. העיירה בלק שוכנת באמצע הדרך בין אנטליה לסידה ובמרחק 25 ק”מ משדה התעופה של אנטליה.

בלק הפכה בשנים האחרונות למוקד תיירותי רב חשיבות. למעשה, עיר המחוז באזור הינה קדרייה (Kadriye), אך כשנבחרה רצועת החוף בת 30 הק”מ, שבין נהר אקסו במערב ונהר סאריסו במזרח, כאזור לפיתוח מואץ של התיירות, החליטו גורמי התיירות להציג את את המקום בשם העיירה בלק.

בלק הינה בירת הגולף של תורכיה, יש בה חמישה מגרשי גולף ענקיים אליהם מגיעים שחקנים לתחרויות בינלאומיות. בשנים האחרונות הופכת בלק לאזור התיירות מספר אחד בעיקר בקרב תיירים גרמנים, המאכלסים את המלונות הגדולים כל ימות השנה.

שר התיירות התורכי הכריז על המקום כ”מרכז תיירות לאלף השנים הבאות”, וגורמי התיירות גאים בכך שכל מה שדמיון התייר מבקש, הוא ימצא בבלק.

ארץ האגדות

אחת האטרקציות המרכזיות לכל המשפחה באזור זה פארק ארץ האגדות. מדובר על אחד הפארקים הגדולים באירופה ויש בו רכבות הרים, מתקני שעשועים, חוויות מים, הופעות והמון כיף. מומלץ לשריין מקום לפארק מראש, להלן אופצייה לבחירת תאריך והזמנת כרטיסים דרך טיקטס:

מלונות בבלק

במקום יש שלל מלונות פאר מדהימים במחירים מאוד אטרקטיביים.

הבאנו לכם כמה המלצות לינה שאסור לכם לפספס מאת בוקינג במבצע רק דרך הבאנר המצורף:


Booking.com

איך מגיעים לבלק טורקיה ?

למעשה היעד הכי קרוב לבלק היא העיר אנטליה, מומלץ לטוס לאנטליה ומשמה לקחת מונית, או רכב לבלק (חצי שעה בערך), הבאנו לכם גם דיל שווה לטיסה למקום דרך האתר סקיי סקינר, תחפשו ביעד Antalya, ותמצאו שלל טיסות זולות למקום.
לדילים במקום דרך סקי סקנר לחצו כאן

שורה תחתונה

ללא ספק מדובר על אחד אזורי התיירות העולים בטורקיה שכדאי להכיר, ואם כבר מיצאתם את היעדים שיש לטורקיה להציע כדאי לכם לצאת לחופש במקום, יש אתרי נופש מדהימים ואווירה מצוינת שמתאימה גם לזוגות וגם למשפחות.

במקום יש המון אטרקציות שיכולות להתאים לכל המשפחה והמחירים יחזית זולים לאזור מרכז אנטליה.

 

4.9/5 - 64 {הצבעות}

כתבות אחרונות

Back to top button